Firma zona Lacul Tei angajeaza asistent manager.
Cerintele postului fiind urmatoarele:
- activitati de secretariat
- solutionarea e-mailurilor
- activitati specifice de intermediere a relatiilor cu diversi parteneri:
- emitere facturi/diverse documente
- asigurarea relatiei cu departamentul financiar, organizarea documentelor contabile; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor solicitate
- mentinerea legaturii cu furnizorii si solutionarea problemelor aparute (lipsa contracte, diferente pret, fise client etc)
- Persoana comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
- Cunostinte bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel
- Capacitate de analiza si stabilire a prioritatilor
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Abilitati
- operare PC; - utilizarea corespunzatoare si eficienta a echipamentelor electronice pe care le gestioneaza (calculator, imprimanta, copiator, etc.);
- realizarea corespondentei electronice (E-mail);
- centralizarea si efectuarea comenzii pentru produse de birotica si protocol; - centralizarea documentelor trimise prin firma de curierat/posta
; - preluare date telefonic;
- gestioneaza si arhiveaza documentele stabilite in sarcina;
- activitati minime de protocol; - actualizare/completare baze de date;
Candidatul Ideal: - cel putin studii medii - cu diploma de Bacalaureat
- utilizarea calculatorului, a sistemului de operare Windows, word,excel.
Cerinte comportamentale: - excelente abilitati de comunicare si relationare;
- capacitate organizatorica si de gestionare a timpului; - rezistenta la indeplinirea sarcinilor repetitive; - lucru individual si in echipa; - persoana motivata, energica.
Detalii la telefon si la interviu