Anunțul a fost dezactivat!
JobZZ.ro

Operator introducere date

Salariu confidenţial
ID 857895
acum 2 luni
Suceava, Suceava
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office

DescriereOperator contabilitate primara si gestiune


Candidatul Ideal

- Cunostinte primare de contabilitate si gestiune;

- Studii superioare in domeniu;

- Experienta pe o pozitie similara de minimum 2 ani;

- Cunostinte in MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet);

- Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor la locul de munca;

- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;

- Capacitate de a respecta termene limita;

- Atentie catre detalii - foarte organizat;

- Placere si abilitate de a invata lucruri noi.

- Gandire si capacitate de analiza si sinteza;

- Discernamant si capacitate de evaluare obiectiva in vederea rezolvarii problemelor de zi cu zi;

- Spirit de ordine si disciplina;

- Abilitati de comunicare;

- Abilitati pentru lucrul in echipa;

- Dorinta de dezvoltare si preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;

- Corectitudine, flexibilitate;

Descrierea jobului

- Introducerea datelor si prelucrarea operatiunilor de gestiune (verificarea intrarilor, iesirilor, transferurilor);

- Intocmirea corecta si la termenele stabilite, a rapoartelor si situatiilor, date si informatii de gestiune

- Colecteaza, verifica corectitudinea completarii si inregistrarii bonurilor de intrare in contabilitatea de gestiune;

- Verifica zilnic Balanta de gestiune analizeaza eventualele diferente;

- Comunica superiorilor ierarhici diferentele constatate intre evidentele contabile si evidentele din fisele de intrari si efectueaza reglarea acestora;

- Intocmeste corect la termenele stabilite, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;

- Verifica in contabilitatea de gestiune toate documentele referitoare la miscarile de marfa,

- Indosariaza actele lunare;

- Intocmeste toate rapoartele in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de obiectivul postului);

- Urmareste respectarea procedurilor interne cu privire la operatiunile de inregistrare si intocmirea documentelor justificative.

- Alte rapoarte si sarcini solicitatea de sefii directi si alte departamente.

Descrierea companiei

Cu sediu central în județul Suceava, ne-am început activitatea în anul 1996. Principalul nostru obiect de activitate îl constituie salubrizarea localităților în prezent, gestionăm salubritatea și managementul deșeurilor pentru mai multe arii din țară. Utilizăm tehnologie și echipamente de nivel european și o stație automatizată de sortare a deșeurilor, echipată în conformitate cu normele occidentale de protecție a mediului. P

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici