Cerinte:
- Persoana serioasa, dinamica, responsabila, punctuala, cu spirit de echipa;
- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, cu capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate;
- Cunostinte de MS Office (Excel – in special);
- Atentie la detalii si calitatea lucrului intocmit
- Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii
Descrierea jobului:
- Emiterea de facturi si chitante aferente contractelor de inchiriere spatii clienti existente
- Emiterea de acte aditionale prelungire – incheiere aferente contractelor de inchiriere spatii
- Contactarea clientilor in vederea incasarilor facturilor de chirie emise;
- Evidenta registru intrari – iesiri documente din companie
- Preia solicitarile clientilor trimise pe email sau apelurile telefonice, discuta cu clientii si recontacteaza clientii din baza de date, respectand procedurile interne;
- Primirea corespondentei postale si redirectionarea ei catre departamentele corespunzatoare;
- Gestioneaza contractele de inchiriere spatii si arhivarea lor
- Intocmeste diverse rapoarte sau documente in ceea ce priveste activitatea companiei;
- Asigurarea si urmarirea necesarului de papetarie si office al societatii
- Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora, dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent
- Completeaza borderourile AWB pentru plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise
- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale
- Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri
- Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza / transmite informatii
- Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor despre firma la care are acces
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
Beneficii:
- Salariu motivant
- Bonuri de masa
- Abonament Regina Maria
- Programul flexibil într-un interval fix
- Ore suplimentare doar în cazuri excepționale
- Mediu de lucru placut
Scrieți-ne un mesaj aici sau contactați-ne la [email protected]