Autentifică-te și aplică Intră în cont Salvează anunțul
JobZZ.ro

Ofiter administrativ imobiliar

4.000 LEI
ID 870736
acum o săptămână
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Imobiliare

Tip job

Full time

Cerinte:

- Persoana serioasa, dinamica, responsabila, punctuala, cu spirit de echipa;

- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, cu capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta planificate;

- Cunostinte de MS Office (Excel – in special);

- Atentie la detalii si calitatea lucrului intocmit

- Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii


Descrierea jobului:

- Emiterea de facturi si chitante aferente contractelor de inchiriere spatii clienti existente

- Emiterea de acte aditionale prelungire – incheiere aferente contractelor de inchiriere spatii

- Contactarea clientilor in vederea incasarilor facturilor de chirie emise;

- Evidenta registru intrari – iesiri documente din companie

- Preia solicitarile clientilor trimise pe email sau apelurile telefonice, discuta cu clientii si recontacteaza clientii din baza de date, respectand procedurile interne;

- Primirea corespondentei postale si redirectionarea ei catre departamentele corespunzatoare;

- Gestioneaza contractele de inchiriere spatii si arhivarea lor

- Intocmeste diverse rapoarte sau documente in ceea ce priveste activitatea companiei;

- Asigurarea si urmarirea necesarului de papetarie si office al societatii

- Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora, dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent

- Completeaza borderourile AWB pentru plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise

- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale

- Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri

- Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza / transmite informatii

- Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor despre firma la care are acces

- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal


Beneficii:

- Salariu motivant
- Bonuri de masa
- Abonament Regina Maria
- Programul flexibil într-un interval fix
- Ore suplimentare doar în cazuri excepționale
- Mediu de lucru placut

Scrieți-ne un mesaj aici sau contactați-ne la [email protected]

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici