Suntem o firma de Bussines Process Outsourcing (BPO) si Business Development si activam in domeniile de Analiza Financiara, Backoffice/Administrativ, Marketing si Resurse Umane (fiind principalele domenii, fara a ne limita la acestea).
Suntem o echipa tanara, dinamica, in plina dezvoltare si suntem in cautarea unui nou membru in echipa, stabil si pe termen lung.
Activitatea se desfasoara la sediul companiei, in zona Piata Domenii, Sector 1.
Postul disponibil este cel de Office Manager iar principalele responsabilitati ar fi:
Activitati administrative/secretariat la sediul firmei
Virtual Assistant (Backoffice Digitalizat) pentru unul dintre clientii nostri, care activeaza in domeniul Educatiei (preluare apeluri telefonice/mail-uri/solicitari clienti, inregistrarea acestora in baza de date, intocmirea contractelor/facturilor, monitorizare casute e-mail – suntem in proces de automatizare iar multe dintre procese vor avea nevoie doar de o minima implicare si supraveghere)
Programul este de la 9:00 la 18:00 cu 1h pauza, de Luni pana Vineri, iar pachetul salarial include salariul net de 2500 lei + decont transport + posibilitate acordare bonusuri + posibilitatea reevaluarii pachetului salarial in primele 12 luni + perioada de proba platita + diverse oportunitati de dezvoltare si avansare.
Iti putem povesti mai multe in cadrul unui interviu.
In acest moment avem nevoie de cineva cu deschidere catre noi activitati si oportunitati, cu dorinta de invatare, cu spirit de echipa, dinamic, cu initiativa, de incredere, sa prezinte seriozitate si cu care sa putem dezvolta noi proiecte si sa crestem impreuna.
Cineva cu abilitati de organizare si planificare, abilitatile de comunicare si creativitate.