DescriereResponsabilitati:
- preia solicitările și cererile de oferta ale clienților;
- transmite ofertele de pret către clienți și comunica permanent cu aceștia privind ofertele transmise;
- procesează comenzile clienților;
- pregătește contractele pentru clienți;
- emite documentele necesare pentru fiecare comanda: factura proforma, factura fiscala, documentele de livrare;
- informează clienți privind termenul de livrare și comunica permanent cu aceștia pana la finalizarea și recepția livrarii;
- urmărește situația încasărilor de la clienți și ii contactează pentru încasarea sumelor depășite la scadenta;
- completează fișierul de urmărire a comenzilor;
- îndosariaza documentele ce țin de procesul de vanzare: contracte + anexele la contract, comenzile, facturile proforma, facturile fiscale, documentele de livrare;
- actualizează permanent datele clienților și ofertele de pret.
Cerinte:
- experienta minim 6 luni pe un post similar;
- abilități de comunicare;
- abilități de lucru în echipa;
- cunoștințe pachet Microsoft Office- nivel mediu;
- cunoștințe Smart Bill- constituie un avantaj.
Salariu: 3150 lei
Locatie: Jilava, Ilfov, Sos. Giurgiului 33A ( Incinta Pielorex)