CERINTE
• Bune abilitati de comunicare;
• Atitudine proactiva, pozitiva, implicare in munca si initiativa;
• Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncă, rapiditate in redactarea e-mailurilor si a altor documente administrative;
• Atenție către detalii;
• Orientare catre rezultate;
• Persoana responsabila, prompta, amabila si serioasa, cu capacitate de analiza si dorinta de a invata;
• Rezistenta la stres si lucru sub presiune/deadline strans;
• Cunostinte bune limba engleza (scris si vorbit) - activitatea firmei se desfasoara majoritar la extern;
• Cunostinte bune operare Microsoft office (in special Outlook, Excel si Word);
• Permis de conducere categoria B;
• Cunostinte bune operare aparatura de birou (imprimanta, scanner etc.);
• Cunostinte contabilitate primara;
RESPONSABILITATI:
1. Planifica, organizeaza si urmareste transporturile externe de materiale (emite documente de transport pe platformele de curierat international; impacheteaza coletele cu materialele clientilor in vederea expedierii catre acestia, urmareste livrarea de la si catre clientii companiei a materialelor);
2. Intocmeste documente administrative si de transport (adrese, informari, procese verbale de predare-primire, avize de expeditie/delivery note, awb-uri, packing list);
3. Preia/preda colete de la/catre aeroport materiale de la/pentru clientii companiei;
4. Primeste, despacheteaza coletele cu materiale primite de la clienti, pregateste emailurile de informare cu poze ale materialelor si emite fisele de comenzi productie, solicita clientilor datele tehnice necesare pentru realizarea lucrarii si le comunica coordonatorului de productie;
5. Preia apelurile telefonice primite pe telefonul mobil de serviciu si pe telefonul fix, inregistreaza solicitarile clientilor si furnizorilor si transmite in cel mai scurt timp posibil informatiile catre manager;
6. Verifica permanent, centralizeaza si raspunde solicitarilor clientilor, sosite pe email;;
7. Respecta procedurile interne de lucru si regulamentul intern;