Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Angajam agenți curatenie
Full time  |  Necalificat  |  Prestări servicii
Salariu: 2.000 LEI
Acum o oră Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Asistent medical stomatologie
Part time / Full time  |  Mid-Level / Junior/Entry Level  |  Medical / Farmacie
Salariu: confidenţial
Acum 3 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Femeie de serviciu - ABBATE SALON Dorobanti
Full time  |  Prestări servicii
Salariu: 2.100 LEI
Acum 4 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Coafor, Frizer, Manichiurist, Cosmeticiana, Samponez-ABBATE
Full time  |  Sport / Frumuseţe / Prestări servicii
Salariu: confidenţial
Acum 4 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Operator Receptie-Casierie
Full time  |  Mid-Level / Junior/Entry Level  |  Sport / Frumuseţe / Prestări servicii
Salariu: 3.000 LEI
Acum 4 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Suport Administrativ || Back-Office

Salariu confidenţial
ID 872026
acum o lună
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Serviciu Clienți / Call center,    Secretariat / Office / Back Office,    Administrativ / Logistică

Tip job

Full time

CERINTE
• Bune abilitati de comunicare;
• Atitudine proactiva, pozitiva, implicare in munca si initiativa;
• Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncă, rapiditate in redactarea e-mailurilor si a altor documente administrative;
• Atenție către detalii;
• Orientare catre rezultate;
• Persoana responsabila, prompta, amabila si serioasa, cu capacitate de analiza si dorinta de a invata;
• Rezistenta la stres si lucru sub presiune/deadline strans;
• Cunostinte bune limba engleza (scris si vorbit) - activitatea firmei se desfasoara majoritar la extern;
• Cunostinte bune operare Microsoft office (in special Outlook, Excel si Word);
• Permis de conducere categoria B;
• Cunostinte bune operare aparatura de birou (imprimanta, scanner etc.);
• Cunostinte contabilitate primara;

RESPONSABILITATI:
1. Planifica, organizeaza si urmareste transporturile externe de materiale (emite documente de transport pe platformele de curierat international; impacheteaza coletele cu materialele clientilor in vederea expedierii catre acestia, urmareste livrarea de la si catre clientii companiei a materialelor);
2. Intocmeste documente administrative si de transport (adrese, informari, procese verbale de predare-primire, avize de expeditie/delivery note, awb-uri, packing list);
3. Preia/preda colete de la/catre aeroport materiale de la/pentru clientii companiei;
4. Primeste, despacheteaza coletele cu materiale primite de la clienti, pregateste emailurile de informare cu poze ale materialelor si emite fisele de comenzi productie, solicita clientilor datele tehnice necesare pentru realizarea lucrarii si le comunica coordonatorului de productie;
5. Preia apelurile telefonice primite pe telefonul mobil de serviciu si pe telefonul fix, inregistreaza solicitarile clientilor si furnizorilor si transmite in cel mai scurt timp posibil informatiile catre manager;
6. Verifica permanent, centralizeaza si raspunde solicitarilor clientilor, sosite pe email;;
7. Respecta procedurile interne de lucru si regulamentul intern;

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici