Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Ajutor de bucatar pentru transat si batut snitele 4300 lei net
Full time  |  Necalificat  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: 4.300 LEI
Acum o oră Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Reprezentant Comercial Swiss Systems Oral Systems
Full time  |  Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Vânzări / Medical / Farmacie
Salariu: 8.000 LEI
Acum 4 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam Staff pentru Casino / Ospatar / Ajutor Bucatar / Vase
Full time  |  Mid-Level
Salariu: 4.000 LEI
Acum 4 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Restaurantul ARC FOOD angajează ajutor bucatar
Full time  |  Junior/Entry Level / Mid-Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: confidenţial
Acum 5 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Restaurantul ARC FOOD angajează Ospatari
Full time  |  Junior/Entry Level / Fără studii superioare / Mid-Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: confidenţial
Acum 5 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Specialist Documentație Calitate și Achiziții

Salariu confidenţial
ID 883594
acum o lună
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Inginerie / Tehnologie,    Achiziţii

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level,    Manager/Executiv,    Junior/Entry Level

Permis de conducere
Categoria B

Aveți experiență și cunoștințe solide în materie de achiziții și puteți lucra fără probleme cu softuri specilizate? S-ar putea să fii Buyer-ul pe care îl căutăm! Responsabilități cheie:

• Intreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare,

• Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț;

• Intocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legatură cu respectivele achiziții;

• Folosește sistemele informatice puse la dispoziție

• Raspunde de calitatea produselor achiziționate

• Imbunătățește condițiile comerciale (preț achiziție, bonus, termen de plată, termen de livrare, mostre gratuite, garanții);

• Verifică și analizează stocurile, transmițând comenzi de rulaj pentru evitarea situațiilor out of stock.

Cerintele rolului:

• Studii superioare;

• Experiență în domeniul achizițiilor, cunoașterea condițiilor INCOTERMS,

• Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare.

• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat,

• Permis de conducere,

• Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici