Aveți experiență și cunoștințe solide în materie de achiziții și puteți lucra fără probleme cu softuri specilizate? S-ar putea să fii Buyer-ul pe care îl căutăm! Responsabilități cheie:
• Intreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare,
• Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț;
• Intocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legatură cu respectivele achiziții;
• Folosește sistemele informatice puse la dispoziție
• Raspunde de calitatea produselor achiziționate
• Imbunătățește condițiile comerciale (preț achiziție, bonus, termen de plată, termen de livrare, mostre gratuite, garanții);
• Verifică și analizează stocurile, transmițând comenzi de rulaj pentru evitarea situațiilor out of stock.
Cerintele rolului:
• Studii superioare;
• Experiență în domeniul achizițiilor, cunoașterea condițiilor INCOTERMS,
• Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare.
• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat,
• Permis de conducere,
• Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.