Candidatul Ideal
Calificări și competențe necesare:
- Experiență anterioară în domeniul financiar/contabilitate, de preferință în industria transportului internațional de mărfuri
- ︀Abilități avansate de operare Excel
- Atenție la detalii și abilități analitice dezvoltate
- Capacitatea de a lucra eficient, atât individual, cât și în echipă
- Cunoștințe solide de contabilitate și financiare
- Abilitatea de a menține o atitudine pozitivă și de a comunica eficient cu clienții și colegii
- Cunoștințe de bază despre industria transportului
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Efectuarea plăților și gestionarea facturării
- Crearea și prezentarea rapoartelor financiare în Excel
- Descărcarea si procesarea ︁facturilor de pe site-urile partenerilor
- Pregătirea și analizarea extraselor de cont
- Verificarea deconturilor primite de la colegii conducatori auto si procesarea acestora
- Închideri trimestriale de TVA și altele aferente - pregatirea documentelor pentru compania partenera care se ocupa de recuperare TVA.
- Urmărirea încasărilor și comunicarea cu clienții pe acest subiect
- Interacționarea cu departamentul de contabilitate extern pe toate subiectele financiare
- Colaborarea îndeaproape cu celelalte departamente a optimiza și îmbunătăți procesele financiare
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv – 5000 Lei net.
- Un mediu de lucru dinamic și provocator
- Oportunități de dezvoltare profesională și învățare continuă
- Birou in zona Unirii (SECTOR 4)
- Telefon si Laptop UltraBook
Descrierea companiei
O companie de transport international de marfuri fondata in 2009, care in cei 15 ani de activitate a reusit sa creeze un business sustenabil si o retea de clienti si colaboratori care au permis cresterea business-ului indiferent de contextul macroeconomic. Filozofia companiei este de a fi centrata pe clienti prin oferirea de servicii de inalta calitate, transparenta si proactivitate.