Autentifică-te și aplică Intră în cont 07xx - AFIŞEAZĂ Număr de telefon verificat
Trimite mesaj Salvează anunțul
JobZZ.ro

Secretara Administrativ

Salariu confidenţial
ID 822371
acum 2 săptămâni
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Administrativ / Logistică

Tip job

Full time

Nivel carieră

Fără studii superioare,    Junior/Entry Level

Prompt Service Clima este o companie infiintata in anul 1994, domeniul principal fiind instalatii frigotehnice. Ulterior, din dorinta de a oferi servicii complete si produse destinate confortului clientului, aceasta s-a dezvoltat si in domeniile: ventilatie, incalzire, instalatii sanitare si electrice. Astfel ne putem lauda cu o experienta de 25 de ani in domeniul HVAC (Heating - Incalzire, Ventilation - Ventilatie si Air Conditioning - Aer conditionat).

Activitatea noastra se desfasoara in mare parte in Bucuresti si Ilfov, atunci cand vorbim despre serviciile prestate (consultanta, proiectare, comercializare, instalare, intretinere, service). Din anul am 2010 bifat domeniul comertului online prin intermediul magazinului online www.prompt-service.ro si climada.ro. In prezent portofoliul de produse prezent depaseste numarul de 3800 de articole, accesibile oricarui client la nivel national.


Candidatul ideal :

Cautam colega care sa indeplineasca urmatoarele cerinte :
- Persoana cu atitudine pozitiva,cu spirit de echipa,dinamica,seriasa,ordonata si eficienta in organizarea activitatii
- Permis de conducere categoria B
- Abilitati de lucru in echipa si multi-tasking
- Cunostiinte medii de limba engleza ( scris si verbal)
- Cunostinte de operare pachet Microsoft Office ( Word,Excel,Power Point,Outlook)
Descrierea postului :
- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
- Asigurarea de support tuturor departamentelor
- Preluarea si intampinarea persoanelor straine,conform protocolului companiei
- Inregistreaza,comunica si arhiveaza toate documentele ( foi parcurs,facturi,avize de insotire a marfii,NIR) cu care intra in contact,pastrand o buna ordinesi o buna evidenta a acestora
- Centralizarea si structurarea informatiilor interne
- Dimensionarea necesarului si asigurarea aprovizionarii,gestionarea consumabilelor de birotica,obiecte de inventor,materiale de curatenie si a produselor de protocol
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor in cadrul companiei cu diversi client,furnizori,etc

Contactează utilizatorul

Secretara Administrativ
Bogdan Lungulescu
07xx - AFIŞEAZĂ
ID 822371

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Responsabil aprovizionare/achizitii (productie utilaje)
Full time  |  Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Producție / Achiziţii
Salariu: confidenţial
Acum 46 minute Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Caut Vanzator/Vanzatoare pentru magazin Piata Sudului Indus
Alimentație / Comerț
Salariu: 2.000 LEI
Acum 48 minute Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Personal Salad Box Bucuresti
Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: confidenţial
Acum 58 minute Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam instalatori cu experienta
Full time  |  Mentenanță / Instalații / Construcţii / Amenajări
Salariu: 4.105 LEI
Acum o oră Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam macaragiu cu experienta categ. E, telecomanda sol
Full time  |  Construcţii / Amenajări
Salariu: 5.000 LEI
Acum o oră Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici