BINGO MANIA, cel mai nou proiect de gambling televizat din România, se lansează în luna octombrie și caută operatori Call Center.
Dacă ești o persoană dinamică, perseverentă, organizată și vrei să te alături unei echipe de oameni tineri și entuziaști, așteptam CV-ul tău.
Candidatul ideal
- Cunostințe minime de operare PC (pachet MS Office)
- Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv în weekend
- Atitudine orientată către client
- Bune capacități de comunicare și interacțiune
- Spirit de echipă și atitudine pozitivă
- Cunoștințe de limba engleză nivel mediu-avansat
- Experiența în Call Center constituie un avantaj
Responsabilități
- Preluarea apelurilor și soluționare (informare în legatură cu jocul; preluare sugestii și reclamații; menține legătura cu punctele de lucru pentru decontarea premiilor)
- Întocmirea zilnică a rapoartelor centralizate către conducere
- Menținerea unui climat prietenos în interacțiunea cu clienții
Beneficii
- Pachet salarial motivant, tichete de masă
- Program de lucru flexibil, în schimburi
- Posibilitate de dezvoltare profesională, oportunitate de promovare
- Training inclus
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
- Echipă tânără, motivată și orientată spre atingerea obiectivelor, într-un proiect de anvergură națională și cu largă acoperire mediatică
***
FULL-TIME - 40 ore / săptămână, se lucrează în două schimburi în intervalul 9-21
PART-TIME - 20 ore / săptămână, se lucrează SÂMBĂTA și DUMINICA (10 ore/zi)