Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
SHOP&GO (Mega Image) angajam LUCRATORI COMERCIAL/CASIER in SECTOR 4
Full time / Part time  |  Junior/Entry Level / Mid-Level  |  Alimentație / Comerț
Salariu: confidenţial
Acum 9 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
TOTAL IMPACT PAINT angajează
Full time  |  Fără studii superioare
Salariu: confidenţial
Acum 9 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Specialist vanzari Online-magazin si Marketplace
Full time  |  Junior/Entry Level  |  IT
Salariu: 4.000 LEI
Acum 9 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Modelator Covrigi
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Alimentație / Comerț
Salariu: 3.800 LEI
Acum 10 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajăm vânzătoare lanț patiserie
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Alimentație / Comerț
Salariu: 3.500 LEI
Acum 10 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1)

4.800 LEI
ID 877803
acum o lună
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Import - export,    Contabilitate / Traduceri

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level,    Junior/Entry Level

Contact: [email protected]

Compania activeaza în domeniu ambalajelor pentru diferite industrii, de peste 15 ani. Vanzarile sunt exclusiv B2B si se focusează cel mai mult pe ambalaje de viitor, precum cele sustenabile și prietenoase cu natura, cu scopul de a elimina cat mai mult plastic din piata.

Obiective principale: Suport avansat in derularea activitatilor administrative si de back-office. Activitatea se desfasoara 100% de la biroul din Piata Victoriei.

Cerinte:
• Studii superioare finalizate;
• Experienta pe un post similar de back-office: suport vanzare, secretariat etc;
• Abilitati excelente de comunicare si adaptare;
• Engleza nivel mediu-conversational;
• Abilitati de operare PC: MS Office (Word, Excel, PP, e-mail);
• Experienta de lucru cu ERP-uri, CRM-uri si softuri de contabilitate;
• Atentie la detalii si implicare activa in sustinerea activitatilor administrative;
• Cunstinte de contabilitate primara, facturare, calcul preturi.


Responsabilitati:
• Verifica si inregistreaza documentele in ERP si in softurile utilizate de companie;
• Centralizeaza si transmite documente catre alte departamente si colaboratori;
• Emite documete contabile dupa un proces digital si automatizat;
• Reinnoieste si negociaza contractele cu diversi furnizori;
• Verifica si inregistreaza documentele primite de la furnizori;
• Verifica o serie de procese daca s-au facut corect;
• Intermediaza relatia cu autoritatile statului;
• Alte activitati specifice de secretariat.
Oferta:
• Salariu negociabil 4000-4800 lei net +600 lei tichete masa;
• Decont transport si prime anuale, de sarbatori;
• Contract cu norma intreaga si stabil;
• Locatie birou Piata Victoriei (100% activitate birou);
• Program L-V, 8h/zi, 9.00-17.30.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici