Responsabilități
- se implică în activitatea de întocmire oferte/devize/situații de lucrări, urmărire lucrări și decontare – sisteme integrate (curenți tari)
- monitorizează respectarea termenelor stabilite prin contractele cu furnizorii și clienții;
- evaluează dacă sistemul ofertat este complet/funcțional;
- analizează și întocmește proiecte tehnice, elaborează documentele necesare pentru procedurile de licitație/ofertare;
- elaborează listele de prețuri, planificări de cost, liste de cantități pentru proiectele derulate;
- elaborează programul de lucrări și planificarea costurilor;
- răspunde cererilor de clarificări ale autorităților contractante, referitoare la proiectele derulate;
- susține, prezintă și justifică ofertele elaborate;
- colaborează cu colegii din departament în vederea promovării adecvate a produselor și a furnizării celor mai bune soluții tehnice și comerciale;
- colaborează cu colegii din cadrul departamentului Tehnic al companiei în vederea definirii și furnizării soluțiilor la clienți;
-Coordonare si implicare activa in lucrari de executie bransament electrice;
- Reprezentarea firmei în relațiile cu beneficiarii lucrărilor, subcontractori sau alți colaboratori
Program lucru : Full time
-Pachet salarial atractiv la care se adauga:
Prime de Paste si Craciun
Bonificatie anuala corelata cu performantele la nivelul companiei
Laptop, telefon, masina