Autentifică-te și aplică Intră în cont Trimite mesaj Salvează anunțul
JobZZ.ro

HR Admin_Payroll_Bucuresti

6.000 LEI
ID 883165
acum 2 ore
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Resurse Umane / Psihologie

duplicate

1

Job_HR Admin_ Payroll _Bucuresti

Caut pentru o firma de contabilitate un Specialist HR Admin & Payroll - pentru a lucra de la sediul clientului

Administrare personal
Intocmirea documentelor de angajare, modificare si incetare a raporturilor de munca: contracte de munca, acte aditionale, decizii diverse
Intocmirea adeverintelor de vechime si de salariat
Operarea in Revisal a tuturor angajarilor, modificarilor si incetarilor
Gestionarea documentelor din dosarele electronice de personal
Mentine relatia cu ITM in orasele in care angajatorul are deschise puncte de lucru
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de medicina muncii
Identificarea de noi furnizori in orasele in care sunt deschideri de restaurante
Intocmirea fiselor de riscuri
Programarea examenelor de medicina muncii
Verificarea periodica datelor de valabilitate a fiselor de aptitudine,
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de securitate si sanatate in munca
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de cursuri de igiena
Identificarea de noi furnizori in orasele in care sunt deschideri de restaurante
Inscrierea angajatilor la cursuri si examene
Verificarea periodica datelor de valabilitate a adeverintelor si certificatelor de igiena
Calcul salarii
Verificarea pontajelor intocmite de managerii de restaurante si introducerea informatiilor in programul de salarii
Intocmirea listelor cu salariile nete care trebuie paltite salariatiilor
Evidenta situatiilor cu retinerile din salarii (popriri)
Evidenta concediilor de odihna efectuate de angajati
Intocmirea Ordinor de plata / tabel cu situatia cu contributiile lunare
Intocmirea D112 lunara, se asigura de depunerea cu succes a declaratiei si rezolva eventualele erori.
Completarea certificatelor de concedii medicale si intocmirea documentelor necesare pentru recuperarea sumelor FNUASS
Intocmirea de situatii diverse, simulari de calcule salariale, etc


Colaboreaza cu:
Colegii din departamentul contabilitate
Area managerul si managerii de restaurante ai Grupului


Cerinte:

Minimum 3 ani experienta in domeniul administrare resurse umane si calcul salarii
Cunostinte temeinice de legislatia muncii si principii de salarizare;
Limba engleza – nivel mediu
Rigoare in executie, concentrare pe gasirea de solutii
Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor
Capacitatea de a lucra in echipa

De la birou - locația sector 5 Bucuresti

CV: [email protected]

Contactează utilizatorul

HR Admin_Payroll_Bucuresti
Daniela | URLEA LAURA-DANIELA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ
ID 883165

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Angajam sofer C+E pentru curse locale(zilnic acasa)
Transport
Salariu: 6.750 LEI
Acum 29 minute Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Noblezza Beauty Clinique angajează terapeută cu experiență!
Full time  |  Junior/Entry Level / Mid-Level  |  Prestări servicii
Acum o oră Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Consilier de Vanzări Tamplarie PVC B2B pentru Franta și Belgia
Full time  |  Mid-Level  |  Vânzări
Salariu: confidenţial
Acum 3 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam personal la curatenie
Full time  |  Necalificat  |  Au pair / Babysitter / Curăţenie
Salariu: 3.700 LEI
Acum 5 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Dispecer Transport International
Full time  |  Mid-Level / Junior/Entry Level  |  Transport
Salariu: confidenţial
Acum 5 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici