Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Angajez muncitori calificați și necalificați
Full time  |  Construcţii / Amenajări
Salariu: 1.000 LEI
Acum 5 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam agent de securitate
Pază și Protecție
Salariu: 3.000 LEI
Acum 9 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Alătură-te liderului în asigurări și transformă-ți ambiția în succes!
Part time  |  Junior/Entry Level / Fără studii superioare / Mid-Level / Student  |  Asigurări / Consultanță / Vânzări
Salariu: confidenţial
Acum 10 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajez montatori structuri metalice și panouri termoizolante
Full time  |  Mid-Level  |  Construcţii / Amenajări
Salariu: 6.000 LEI
Acum 12 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
TEXTILSERVICE MIETTEX SRL angajează
Full time  |  Fără studii superioare
Salariu: confidenţial
Acum 15 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Funcționar Call-center _Sectorul 5

4.000 LEI
ID 879228
acum 3 luni
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Achiziţii,    Asigurări / Consultanță,    Bancar,    Secretariat / Office / Back Office,    Serviciu Clienți / Call center

Tip job

Full time

Nivel carieră

Junior/Entry Level,    Mid-Level

duplicate
1

Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti

Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office

Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare

Cerințe:

· Studii superioare
· Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
· Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar)
· Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face
· Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
· Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
· Responsabilitate, initiativă
· Abilități de lucru în echipă
· Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj
· Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet
· Cunostințe de limba engleză – mediu.

Responsabilități:
· Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta
· Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne
· Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat
· Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților
· Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei
· Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat
· Gestionarea portofoliului de clienți existenți
· Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei


Oferta:
Tichete de masa
Abonament servicii medicale Regina Maria,
Abonament Bookster/ Shuttle bus / Card de cafea / Acces platforma Udemy,
22 zile CO + ziua de nastere zi libera

CV: [email protected]

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici