Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti
Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office
Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare
Cerințe:
· Studii superioare
· Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
· Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar)
· Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face
· Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
· Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
· Responsabilitate, initiativă
· Abilități de lucru în echipă
· Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj
· Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet
· Cunostințe de limba engleză – mediu.
Responsabilități:
· Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta
· Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne
· Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat
· Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților
· Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei
· Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat
· Gestionarea portofoliului de clienți existenți
· Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei
Oferta:
Tichete de masa
Abonament servicii medicale Regina Maria,
Abonament Bookster/ Shuttle bus / Card de cafea / Acces platforma Udemy,
22 zile CO + ziua de nastere zi libera
CV: [email protected]