• Studii superioare de specialitate
• Experiență – minim 3 ani ca și Contabil/Economist
• Cunostinte in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil și legislația în vigoare;
• Cunoasterea contabilitatii computerizate-de preferat programul SAGA
• Verifica corectitudinea intocmiri, registrelor de casa, facturilor de servicii;
• Opereaza in sistemul informatic extrasele bancare in lei si valuta si asigura verificarea lor la fiecare sfarsit de luna;
• Asigura indosarierea facturilor;
• Asigura intocmirea lunara a documentelor contabile;
• Asigura verificarea gestiunii la sfarsitul fiecarei lunii;
• Elaborareaza situatii solicitate
• Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
• Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contabil;
• Alte activitati legate de buna desfasurare a activitatii de evidenta primara contabila.
• Inițiativă și punctualitate, eficiență în rezolvarea problemelor, abilitati de analiza si sinteza.