Ne cautam coleg nou pentru rolul de Customer Care Representative:
Ce ar trebui să ai?
Să ai energie și aptitudini bune pentru o comunicare clară și coerentă prin telefon;
Să ai experiență anterioară în relaționarea cu clienții prin intermediul telefonului (ar fi un avantaj);
Să ai abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile;
Să ai cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului;
Să ai atenție la detalii și capacitatea de a te adapta ușor la situațiile apărute;
Să ai predilecție pentru lucrul în echipă și să fii o persoană responsabilă.
Ce ar trebui să faci?
Să preiei solicitările clienților în care apar neconformități – prin e-mail si telefonic;
Să păstrezi o atitudine profesională orientată către soluționarea problemelor clientului;
Să identifici corect nevoile clienților și să furnizezi informații complete legate de comenzi / statusul coletelor / serviciile oferite;
Să transmiți oferte personalizate și să oferi consultanță clienților;
Să redirecționezi solicitările către departamentele specializate;
Să centralizezi și să organizezi informațiile interdepartamentale.
Program de lucru hibrid: 1 pe saptamana de la birou si restul de acasa.
Locatie: Globalworth Square, Strada Gara Herastrau nr.6, Sector 2, Bucuresti.
Persoanele interesate pot trimite un C.V. la adresa: [email protected]