Autentifică-te și aplică Intră în cont Salvează anunțul
JobZZ.ro

Contabil & administrator - national golf & country club

Salariu confidenţial
ID 879505
acum 3 săptămâni
Niculesti, Dambovita
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Contabilitate / Traduceri

Tip job

Full time

NGCC este cel mai luxos club de golf din Europa de Est, care construieste peste 170 de vile, peste 80 de
camere de hotel, 110 apartamente, Sala de Evenimente, Club House, Academie de Golf, Zona de antrenament, Driving Range cu sistem Trackman , 3 Studiouri de Golf Interior, Spa & Sala de sport, Piscina, Teren de tenis, Teren de Sport, Zona de joaca pentru copii. Astfel, avand multe de oferit publicului, acest loc exclusivist
creaza si oprtunitati de cariera fantastice pentru personal calificat si dedicat in toate domeniile.

Cautam contabil responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient.

RESPONSABILITATI

 Pregătirea și analizarea situațiilor financiare, cum ar fi fluxul de numerar, bilanțul și contul de profit și pierdere.
 Revizuirea documentelor financiare pentru a rezolva orice discrepanțe și nereguli, pregătirea raportului de audit.
 Respectați politicile și procedurile companiei, asigurând conformitatea cu reglementările și standardele relevante.
 Întâmpinați vizitatorii, răspundeți la apelurile telefonice primite și răspundeți la întrebări într-o manieră profesionistă și politicoasă.
 Administrați calendarul biroului, programați întâlniri și coordonați evenimente și întâlniri.
 Mențineți inventarul de rechizite de birou prin verificarea stocurilor, comandarea de rechizite și monitorizarea cheltuielilor.
 Gestionați corespondența primită și expediată, pachetele și livrările și distribuiți-le destinatarilor corespunzători.
 Crearea, prognoza, revizuirea și prezentarea bugetelor, declarațiilor fiscale, documentarea tranzacțiilor financiare.
 Sprijiniți funcțiile de resurse umane, cum ar fi menținerea evidențelor angajaților, procesarea documentelor și programarea interviurilor.
 Asistați la proiecte și inițiative speciale, așa cum sunt desemnate de managerul general.



ABILITATI
 Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii
 Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris
 Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii.
 Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta.

Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email : [email protected], [email protected]

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici