Anunțul a fost dezactivat!
JobZZ.ro

*Consultant vanzari/ broker imobiliar*

Salariu confidenţial
ID 881327
acum 4 luni
Ploiesti, Prahova
Domeniu de activitate

Imobiliare

Tip job

Full time

Nivel carieră

Junior/Entry Level,    Mid-Level

Candidatul Ideal
- abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare
- cunostinte bune de operare PC
- ︈︌︁︁︄︍︌︃​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎cunostinte limba engleza la nivel conversational (cunosterea unei alte limbi straine constituie un avantaj)
- permis de conducere cat. B - obligatoriu;
- capacitate de analiza, sinteza si stabilire a prioritatilor;
- abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu.
- memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor;
- punctualitate si rigurozitate in indeplinirea sarcinilor de serviciu;
- rezistenta la stres, disponibilitate pentru program prelungit;
- atitudine pozitiva si proactiva;
- spirit de echipa;
- experienta in domeniul vanzarilor constituie un avantaj;
- persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, responsabila;
- prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabile, comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, politete);

DESCRIEREA ACTIVITATII:
- promovarea imaginii si a serviciilor companiei;
- dezvoltarea portofoliului de clienti;
- consilierea şi reprezentarea proprietarilor în ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄procesul de vanzare sau închiriere;
- identificarea noilor oferte si supravegherea evolutiei celor actuale, monitorizand publicatiile scrise precum si mediile on-line de profil;
- deplasarea la adresele imobilelor oferite spre vanzare/inchiriere, pentru preluarea, contractarea, evaluarea si fotografierea ofertei in cauza;
- identificarea necesitatilor clientilor, consilierea acestora prin prezentarea ofertelor din portofoliu si stabilirea relatiilor de colaborare cu acestia;
- insotirea clientilor pentru vizitarea imobilelor propuse/solicitate , pe baza unor programari realizate in prealabil ;
- consultanţă şi negociere în cadrul tranzacţiilor imobiliare, precum si asistenta pe toata durata derularii procesului;
- reprezentarea clientilor in cadrul institutiilor implicate in realizarea unei tranzactii: primarie, birouri notariale, banci, oficiul de carte funciara si cadastru;
- asigurarea confidentialitatii si integritatii informatiilor in concordanta cu politica firmei;

BENEFICII:
- Pachet salarial ce recompenseaza dorinta de performanta;
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si dinamica;
- Mediu de lucru modern ce asigura conditii optime pentru desfasurarea activitatii;
- Telefon si masina de serviciu;

Asteptam CV-urile pe adresa [email protected].

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici