Vânzarea prin telefon a diverselor produse si servicii.
Contactează clienții actuali si potențiali in vederea vânzării produselor si serviciilor.
Contactează clienți sau potențiali clienți in vederea bunei desfășurări a contractelor pe care le are cu firmele partenere etc.
Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clienților alocați in campanii.
Verifica veridicitatea si corectitudinea informațiilor introduse in CRM, baze de date etc.
Completează un formular de reclamații la sesizarea clientului specificând motivul reclamației,
preda formularele de comanda si reclamații către Project Manager.
Folosește si actualizează baza de date clienți cu informații si cerințe despre clienții vechi/noi sau potențiali, comunicate de aceștia.
Utilizează programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook, etc.
Utilizează fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet.
Se documentează in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de către firma.
Urmărește si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte apărute in activitatea de zi cu zi,
transmite managerului direct informațiile cu privire la : sesizările si/sau reclamațiile de orice natura privind relația dintre client si prestator (ex. Neprimirea produselor comandate, primirea parțiala sau greșita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plați duble sau incorecte, retururi/stornări/retrimiteri, calitatea produselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clienților etc)
Semnalează managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect,
însușirea standardelor personale, noțiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricărui departament al firmei.
Responsabilitățile postului :
Executa in condiții de calitate si eficienta campaniile planificate.
Respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfășurarea fiecărei campanii in parte.
Este direct răspunzător de corectitudinea informațiilor, primite de la clienți sau potențiali clienți, introduse in baza de date,
răspunde in fata șefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfășurata.
Răspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasa a sarcinilor ce-i revin
răspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu.
Respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate.
Emite zilnic numărul necesar de apeluri, minim 60 de contacte/clienți apelați, respecta zilnic numărul minutelor pe care trebuie sa îl vorbeasca cu clienții la telefon, minim 2 minute.
Programul de lucru este de 5 ore/zi/25 de ore/săptămâna.
Intervalul ora 13.00 – 18.00
Va multumim!