Cautam o COLEGA pentru postul de Call Center !
- Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;︀︆︊︂︈︋︉︄︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Persoana energica cu prezenta placuta, loiala, de incredere
- Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;
- Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;
- Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa;
- Cunoasterea limbii engleze – Obligatoriu !
- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Atentie distributiva
- Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea dе a da prioritate sarcinilor.
- Cunostinte de operare calculator ( word, excel)
Descrierea jobului
- Activitati specifice CALL CENTER - SERVICIU CLIENTI + Assistant Manager
Oferim:
- Un program de 8 ore L-V in care includem pauza de masa, weekend-uri libere,
- Pachet salarial atractiv si mediu competitiv,
- O echipa dinamica si tanara care iti va oferi suportul mereu.
Activitati specifice de secretariat + Call center,