Buna! Ne marim echipa!
Iti prezentam mai jos candidatul ideal si o descriere specifica pozitiei de Asistent Manager Resurse Umane:
Candidatul ideal:
- Cunostine operare Microsoft Office;
- Abilităti de comunicare si relationare, inclusiv de lucru în echipă;
- Atitudine proactivă;
- Bune abilităti de organizare;
- Initiativa si orientare catre gasirea de solutii pentru eficientizarea proceselor de lucru;
- Gandire analitica si atentie la detalii;
- Atent și interesat de activitatea depusă și de cariera proprie;
Descriere job:
- Intocmirea si actualizarea permanenta a dosarelor de personal cu toate modificarile intervenite in perioada derularii contractelor de munca si arhivarea acestora;
- Intocmirea si actualizarea permanenta a fiselor de post;
- Sprijin si implicare activa in toate activitatile desfasurate in departamentul de resurse umane si salarizare;
- Recrutare (postare anunturi de angajare,selectie cv-uri, programari interviuri);
- Administrare, actualizare si centralizare date in programul de evidenta intern al companiei;
- Raportari specifice, interne și externe, conform cerințelor;
- Comunicare cu departamentul Contabilitate;
Consideri ca ti se potrivesc cerintele prezentate mai sus?
Ne poti contacta pe mail si telefonic (sau Whatsapp), avem rugamintea sa ne trimiti si CV-ul tau.
Persoana contact: Camelia Marin (0753 053 136)