Candidatul ideal :
Cunostinte bune de operare Microsoft Office ( Excel, Word , Outlook);
Spirit comercial, orientare catre client;
Disponibilitate pentru eventuale deplasari la vizionari sau targuri ;
Abilitati foarte bune de comunicare , coordonare si lucru in echipa;
Bune abilitati de organizare-planificare si punctualitate;
Abilitati de vanzare ;
Preferabil studii in domeniul economic;
Experienta anterioara pe un post similar poate constitui un avantaj ;
Cunostinte medii de limba engleza.
Descrierea jobului
Gestionarea agendei zilnice de lucru a managerului general;
Comunicarea cu potentiali noi clienti ( mail, telefon, retele de socializare ) dar si clienti existenti .
Organizare arhiva , mentinere ordine in documente .
Pregatirea documentelor necesare pentru deplasarea managerului general la targuri , intalniri de afaceri etc .
Asigurarea serviciilor de protocol pentru inspectii, vizite, diferite intalniri.
Beneficii:
Mediu de lucru placut , atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica;
Pachet salarial motivant in functie de experienta , implicare si rezultate .