Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Fără studii superioare  |  Achiziţii
Salariu: 10 LEI
Acum 5 minute Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Garderobiera-Antena Stars
Full time  |   / Prestări servicii / Artă / Entertainment / Administrativ / Logistică
Salariu: 3.000 LEI
Acum 59 minute Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam soferi Uber/Bolt castiguri foarte bune
Transport
Salariu: 3.000 EUR
Acum o oră Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Partener froo angajam lucratori comerciali
Full time  |  Junior/Entry Level / Fără studii superioare  |  Alimentație / Comerț
Salariu: 3.500 LEI
Acum o oră Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Bucatar?Bucatareasa 6000+1000 lei bonus
Full time  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: 7.000 LEI
Acum 9 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Asistent Licitații Publice

Salariu confidenţial
ID 883531
acum o lună
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Prestări servicii,    Asigurări / Consultanță,    Administrativ / Logistică,    Administraţie / Sector Public,    Achiziţii

Tip job

Full time

Nivel carieră

Student,    Mid-Level,    Junior/Entry Level

MCA Consulting Finance
MCA Consulting Finance își mărește echipa! Căutăm o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul licitațiilor publice pentru a se alătura echipei noastre ca Asistent Licitații Publice.

Responsabilități principale:
Întocmirea fișelor tehnice și a ofertelor comerciale;
Elaborarea memoriilor tehnice și completarea formularelor de tip F3;
Gestionarea documentelor de clarificare necesare în cadrul licitațiilor;
Crearea și actualizarea graficelor Gantt pentru proiecte;
Asigurarea suportului administrativ pentru specialistul responsabil de licitațiile publice.
Cerințe:
Experiență anterioară în realizarea documentației pentru licitații publice – reprezintă un avantaj;
Cunoștințe avansate de utilizare a suitei Microsoft Office (în special Word și Excel);
Atenție la detalii și capacitate de a respecta termenele limită;
Abilități excelente de organizare și comunicare;
Cunoștințe privind legislația achizițiilor publice – constituie un plus.
Ce oferim:
Mediu de lucru profesional, dinamic și prietenos;
Oportunitatea de a lucra alături de o echipă experimentată în domeniul financiar și al licitațiilor;
Pachet salarial competitiv și posibilități de dezvoltare profesională.
Dacă ești o persoană proactivă, cu spirit de echipă și dornică să învețe, ne-ar face plăcere să te cunoaștem!

Cum aplici?
Trimite CV-ul tău la adresa [email protected] / [email protected] sau contactează-ne direct la numărul de telefon 0729969504/0729373586.

Locul de muncă este disponibil în Bucuresti.

Distribuie acest anunț pentru a ajuta la găsirea colegului perfect!
Te așteptăm în echipa noastră!

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici