Cerinte pentru ocuparea postului:
- Buna utilizare a PC-ului, in deosebi Microsoft Office (prelucrarea documentelor in Word, PDF, Excel, P.Point);
- Cunostinte de limba germana nivel mediu spre avansat (intelegerea documentelor, mailurilor, etc.);
- Ordonat(a) si organizat(a);
- Responsabil(a) si implicat(a);
- Cunostinte de contabilitate primara
Sarcini si responsabilitati:
- Personalmanagement: Introducerea datelor (pontajele angajatilor,
inregistrarea concediilor, concediilor medicale, etc.) in sistemul nostru de lucru
- Contabilitate primara: Inregistraea facturilor, tinerea evidentei platilor catre
furnizori, rate leasing, etc.
- Administrativ: Selectarea si inregistrarea corespondentei electronice (mailuri), prioritizarea raspunsurilor sub indrumarea sefului direct
Salariu si alte beneficii:
Salariul la angajare este de 2500 lei net (Part Time) si poate creste dupa perioada de proba din primele 6 luni in functie de evaluarea performantelor;
Flexibilitatea programului de lucru cu posibilitatea de pana la 100% Homeoffice