Autentifică-te și aplică Intră în cont 07xx - AFIŞEAZĂ Număr de telefon verificat
Trimite mesaj Salvează anunțul
JobZZ.ro

Angajare post receptie/secretariat cabinet chiropractica si masaj

Salariu confidenţial
ID 879893
acum 2 săptămâni
Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level,    Junior/Entry Level

Locatie: Crangasi, Bucuresti
Program lucru : L-V 12-20, Posibilitate de a lucra sambata (9-14)cu plata orelor extra

Esential: Ne intereseaza sa fii un foarte bun comunicator si sa pui oamenii pe primul loc ca ei sa aiba cea mai buna experienta atunci cand intra in contact cu noi. Experienta in vanzari constituie un avantaj

Despre noi: Suntem un cabinet de masaj si chiropractica de mici dimensiuni (3 terapeuti)specializat pe afectiunile spatelui. Cautam o persoana organizata si dinamica pentru a se ocupa de clienti pana cand acestia intra la terapie si dupa ce ies de la terapie. Avem un numar de maxim 20 clienti pe zi astfel ca punem foarte mult accent pe calitatea serviciilor oferite si experienta acestor

Descrierea postului:
Cautam o persoana care sa se ocupe de receptia clientilor si de partile administrative ale cabinetului. Cabinetul este unul mic astfel ca volumul de munca nu este unul mare.

Responsabilitati:
* Intampina clientii si are grija ca experienta lor sa fie una placuta
* Programarea clientilor : online/offline/telefonic
* Utilizarea aplicatiei de programari
* Incaseaza banii de la clienti si le prezinta variantele de abonament
* Incarca facturile in drive si le tine organizate in dosare (sub 20 facturi lunare)
* Filmeaza terapeutii, editeaza (te invatam noi cum) si posteaza pe retelele noastre de socializare
* Mentine curatenia in spatiul personal de lucru
* Alte lucruri ce tin de logistica

Cerințe
* Experienta in lucrul cu oamenii si/sau administrative sau dorinta de a invata rapid
* Abilitati de comunicare si vanzare avansate (foarte important)
* Cunostinte de baza despre retelele de socializare
* Atentia la detalii si abilitati organizatorice
* Cunostinte operare PC

Oferim:
* Salariu de baza
* bonusuri diverse pe baza de task-uri ce pot chiar sa dubleze veniturile (pot ajunge la 4000-5000lei cu totul)
* Mediu de lucru placut si profesionist, nivelul de stres este unul scazut
* Posibilitati foarte mari de dezvoltare si invatare


Daca doriti sa va faceti o idee despre ceea ce facem, ne puteti gasi pe instagram: reset_hub


Cererile de angajare se trimit catre urmatoarea adresa de mail [email protected] si trebuie sa contina:

- CV
- Sa raspunzi (fara chat gpt) la urmatoarele intrebari (din experienta sau din cunostinte/intuitie)

1. Cum îți organizezi și prioritizezi sarcinile zilnice? Poti da un exemplu de o situatie in care ai organizat ceva complex?
2. Cum abordezi situațiile în care un client este nemulțumit sau frustrat? Poți să-mi dai un exemplu concret în care ai reușit să rezolvi o astfel de situație?
3. Cum identifici și oferi cea mai bună soluție pentru un client în timpul unei discuții telefonice? Poți să-mi povestești despre un caz în care ai ascultat nevoile clientului și i-ai recomandat serviciile potrivite, ceea ce a dus la o programare sau o achiziție?

Contactează utilizatorul

Angajare post receptie/secretariat cabinet chiropractica si masaj
hubderesetare
07xx - AFIŞEAZĂ
ID 879893
Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici