CANDIDATUL IDEAL
- studii superioare;
- spirit tehnic (constituie un avantaj);
- atentie la detalii si rezistenta la stres;
- abilitati de comunicare si negociere;
- amabilitate fata de clienti si colegi;
- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;
- capacitate de organizare si dinamism;
- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);
- cunostinte avansate de navigare pe internet;
- minima experienta de contabilitate primara;
- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;
- cunostinte de limba engleza;
- dorinta de a invata constant lucruri noi;
- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);
- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,fluenta in comunicare si rezistenta la stres.
DESCRIERE JOB
RESPONSABILITATI:
- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;
- mentinerea si dezvoltarea parteneriatului cu furnizorii
- negocierea si supervizarea contractelor in derulare;
- sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor;
BENEFICII:
- stabilitate;
- pachet financiar motivant;
- asistenta profesionala pe parcursul activitatii;
- posibilitatea dezvoltarii personale;
-bonusuri de performanta
Descrierea companiei:
Instel Top Grup este o companie ce are ca obiect principal de activitate distributia de produse 3M .
Performanta companiei noastre se bazeaza pe profesionalismul, responsabilitatea si perseverenta echipei.
Te asteptam alaturi de noi!
Rugam trimiteti CV complet si ATASAT ca DOCUMENT pe adresa de e-mail: [email protected]