Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, am aprecia calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă.
Ce va presupune activitatea ta?
- analizezi piața imobiliară, respectiv cererea și oferta existente;
- asiguri consultanță imobiliară clienților;
- identifici nevoile clienților și le prezinți cele mai potrivite oferte;
- ajuți la optimizarea si la finalizarea tranzacțiilor imobiliare;
- sprijinire și intermediere a procesului de vânzare/ cumparare/ închiriere;
- dezvoltarea portofoliului companiei;
Beneficii
- oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și muncitoare.
- training in cadrul caruia te invatam tot ce trebuie sa stii.
- echipă de profesioniști care caută mereu să se dezvolte și să exceleze.
Descrierea companiei
Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața Sectorului 6 a capitalei. Portofoliul de proprietăți pe care îl punem la dispoziție este divers, pornind de la garsoniere, până la apartamente cu 2, 3 sau 4 camere, vile, terenuri si chiar spații comeriale.
Tipul jobului: Cu normă întreagă, Perioadă nedeterminată