Suntem in cautarea unui nou coleg sau a unei noi colege pentru a completa echipa Departamentului Call Center.
Activitatea se va desfasura de la sediul nostru, zona Aurel Vlaicu, Sector 1, Bucuresti (suntem la 5 minute de mers pe jos de la statia de metrou Aurel Vlaicu).
Programul de lucru este in ture.
Candidatul ideal:
- Persoana pozitiva, responsabila, dinamica si atenta la detalii
- Bune abilitati de comunicare (scrisa, verbala) si colaborare, atat cu restul colegilor din departament, cat si cu alte departamente implicate;
- Corectitudine, responsabilitate, seriozitate si disponibilitate de a lucra o perioada indelungata;
- Cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office);
Reprezinta un plus, dar nu este obligatorie, experienta pe un post similar sau in domeniul Gambling.
Sarcini si responsabilitati:
- Vei asigura monitorizarea constanta a camerelor de supraveghere montate in punctele de lucru;
- Vei inregistra si raporta evenimentele petrecute in punctele de lucru, conform specificatiilor interne;
-Vei contacta telefonic colegii din punctele de lucru, in vederea comunicarii abaterilor constatate in urma monitorizarii camerelor de supraveghere;
-Vei colaborare constant cu celelalte departamente în scopul soluționării situatiilor aparute;
-Vei verifica constant funcționalitatea sistemului de supraveghere in punctele de lucru.
Ce oferim:
- Pachet salarial atractiv, stabilit in cadrul interviului;
- Oportunitati reale de dezvoltare profesionala si avansare in cariera in cadrul companiei;
- Training si suport continuu din partea echipei;
Despre noi:
BETMEN este un proiect ambitios, dezvoltat de o echipa cu experienta vasta, gata sa va ofere cele mai bune servicii privind industria jocurilor de noroc online și offline. Scopul nostru este de a ajuta utilizatorii sa se distreze în timp ce folosesc cele mai noi produse de pe piață.
Daca iti doresti sa aplici, astept CV-ul tau la adresa [email protected], iar pentru orice alte intrebari, iti stau la dispozitie.