Autentifică-te și aplică Intră în cont Salvează anunțul
JobZZ.ro

Specialist achizitii

Salariu confidenţial
ID 825943
acum 3 săptămâni
Sibiu, Sibiu
Domeniu de activitate

Marketing / Cercetare de piață,    Management,    Inginerie / Tehnologie,    Achiziţii

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level,    Junior/Entry Level

1. Candidatul ideal
EXPERIENTA SI CUNOSTINTE NECESARE
- Foarte bune cunostinte de utilizare PC (MS Office);
- Studii superioare finalizate;
- Limba engleza scris si vorbit – nivel mediu;(avantaj)
- Experienta anterioara intr-un post similar de 2 – 5 ani;

ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
- Abilitati deosebite de comunicare si negociere;
- Capacitatea de a coordona un numar mare de informatii;
- Gandire analitica, orientare spre rezultate;
- Capacitatea de a lua decizii rapide;
- Perseverenta si organizare.
Descrierea jobului
ACTIVITATI PRINCIPALE:
- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
- Negocierea contractelor de furnizare;
- Gestionarea eficienta a stocurilor;
- Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.

SARCINI/ACTIVITATI/RESPONSABILITATI:
- Identifica noi furnizori de produse in scopul largirii portofoliului comercial;
- Mentine si dezvolta relatia cu furnizorii traditionali ai companiei;
- Mentine si dezvolta relatii optime cu toti furnizorii si potentialii furniori, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale si a situatiilor critice;
- Prospecteaza in permanenta piata de profil;
- Selecteaza potentiali furnizori;
- Evalueaza periodic furnizorii in baza criteriilor specifice stabilite la nivel de companie (ex. Conditii de livrare, preturi etc.);
- Identifica nevoile de aprovizionare si planifica comenzile, pe baza prognozelor, studierea istoricului de vanzari, urmarirea comenzilor curente, propuneri de aprovizionare.



2. Candidatul ideal
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
• Vei derula activitati de achizitie pentru categoriile alocate, incluzand analiza nevoilor de achizitie, identificarea furnizorilor, organizarea de licitatii, negocierea conditiilor comerciale, managementul contractelor si managementul relatiei cu furnizorii;
• Vei prospecta piata de profil, identificand si evaluand oportunitati si noi furnizori;
• Vei analiza periodic cheltuielile cu furnizorii aferenti categoriilor gestionate si vei propune strategii de achizitii si cai de optimizare a costurilor;
• Vei administra si monitoriza contractele semnate cu furnizorii selectati;
• Vei participa la estimarea bugetelor anuale de achizitii si vei intocmi rapoarte necesare activitatilor de achizitii.
• Vei asigura logistica de aprovizionare de la furnizori, direct in restaurante sau prin operatorul logistic, utilizand sistemul implementat in acest scop;
• Vei lansa comenzi catre furnizori si vei monitoriza nivelul stocurilor in sistemele existente;
• Vei asigura suportul necesar campaniilor de marketing;
• Vei asigura continuitatea calitatii si a stocurilor produselor achizitionate.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici