Responsabilitățile managerului de proiect pentru postul de Project Manager sunt următoarele:
1. Analiza lucrărilor de proiectare arhitectură și detalii de execuție pentru prevenirea erorilor tehnice și propunerea de soluții tehnice de optimizare.
2. Notificarea Beneficiarului cu privire la orice neregulă sesizată și propunerea de soluții pentru remedierea defectelor sau neconformităților descoperite.
3. Analiza documentelor tehnice și certificatelor de calitate pentru materialele utilizate.
4. Verificarea și aprobarea plăților către subcontractori prin întocmirea de procese-verbale de recepție cantitativă și calitativă a lucrărilor.
5. Consultanță tehnică privind materialele, procedurile și soluțiile tehnice.
6. Urmarirea respectării conformității în execuție și calitatea lucrărilor executate conform proiectului.
7. Prospectarea pieței și negocierea cu furnizorii de servicii și materiale în interesul beneficiarului.
8. Administrarea, gestionarea și asigurarea integrității patrimoniului beneficiarului conform legii.
9. Elaborarea strategiilor specifice pentru desfășurarea eficientă a lucrărilor de construcții.
10. Coordonarea subcontractorilor, monitorizarea bugetului și verificarea calității lucrărilor executate conform proiectului.
11. Planificarea etapelor de executie și gestionarea contractanților angajați de către beneficiar.
12. Sesizarea incompetenței sau incompatibilității terților angajați de către beneficiar în scopul eficientizării lucrărilor.
13. Analiza documentației referitoare la proiect până la demararea efectivă a lucrărilor și comunicarea observațiilor și obiecțiunilor cu scopul optimizării proiectului.
14. Refacerea lunară a programului de executie și notificarea subcontractorilor în cazul întârzierilor imputabile lor.
15. Reprezentarea beneficiarului în concordanță cu legislația specifică pentru executia lucrărilor.
16. Relația cu antreprenorul general și cu toți factorii implicați în executia lucrărilor.
17. Participarea la recepția lucrărilor și elaborarea rapoartelor de activitate săptămânale și finale.
18. Asigurarea unei legături eficiente între toate părțile implicate și organizarea întâlnirilor de lucru.
19. Înregistrarea și urmărirea punerii în practică a dispozițiilor de șantier emise de proiectanți.
20. Întocmirea și revizuirea situațiilor de plată împreună cu diriginții de șantier și elaborarea proceselor-verbale de constatare cantitativă și calitativă a lucrărilor.
21. Elaborare situatii de lucrari
Aceste responsabilități sunt esențiale pentru asigurarea unei gestionări eficiente a proiectului și realizarea obiectivelor stabilite de beneficiar.
CV: [email protected]