Candidatul Ideal
Competențele postului
Orientare în spațiu; Tehnici de fidelizare a beneficiarilor/clienților prin comportament policitos, amabilitate, operativitate în prestare, rezolvarea la timp a reclamațiilor; Capacitate de concentrare; Echilibru emoțional; Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale; Capacitate de a lua decizii și de asumare a responsabilității; Capacitate de a se informa și învăța în permanență; Perseverență, urmărirea și atingerea scopului; Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate.
Abilități
Atenţie distributivă, concentrată şi memorie bună; Rezistenţa la efort; Disponibilitate şi promptitudine faţă de nevoile societăţii şi faţă de nevoile beneficiarilor/clienților; Amabilitate faţă de clienți şi faţă de colegii de muncă; Cinste, corectitudine, responsabilitate şi discreţie.
Descrierea jobului
Beneficii:
Salariu atractiv, bonusuri de performanta, tichete de masa, premii de Pasti si Craciun, abonament medical.
Descrierea companiei
Noua infiintata si in curs de dezvoltare.