Autentifică-te și aplică Intră în cont 07xx - AFIŞEAZĂ Număr de telefon verificat
Salvează anunțul
JobZZ.ro

Contabil / economist

7.000 LEI
ID 877492
acum 2 săptămâni
Buzau, Buzau
Domeniu de activitate

Contabilitate / Traduceri

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level

Permis de conducere
Categoria B

Angajam CONTABIL/ ECONOMIST cu experienta.

Cerinte:

- Studii superioare de specialitate finalizate;
- Cunoasterea legislatiei fiscale, contabilitate financiara si de gestiune;
- Experienta in domeniu minim 5 ani;
- Abilitati avansate de utilizare a software-urilor contabile si a pachetului Microsoft Office;
- Abilitati de analiza si planificare;
- Abilitati excelente de comunicare.

Descrierea jobului:

- Contabilul va avea responsabilitatea de a gestiona si de a superviza aspectele contabile ale companiei, asigurand respectarea normelor contabile, raportarea financiara corecta si gestionarea eficienta a aspectelor fiscale;
- Organizarea si efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de costuri si normelor legale in vigoare, pe baza documentelor justificative (servicii furnizori, client, plati, banca lei si valuta, deconturi cheltuieli, etc);
- Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform cu legislatia in vigoare;
- Gestionarea procesului contabil de la inregistrarea tranzactiilor pana la pregatirea rapoartelor financiare periodice;
- Asigurarea respectarii tuturor regulilor fiscale si legislative fiscale in vigoare, identificarea oportunitatilor de optimizare fiscala;
- Pregatirea si prezentarea rapoartelor financiare lunare si anuale, inclusiv bilanturi, conturi de profit si pierdere, fluxuri de numerar;
- Asigura completarea si depunerea declaratiilor: D100, D101, D112, D300, D390, D394, D406, raportari statistice, raportari catre banci, etc.;
- Participa la controalele din partea autoritatilor fiscale;
- Participa la activitatile de audit intern si extern intervenind prin oferirea in timp util a informatiilor;
- Participa la activitatile de solutionare a litigiilor cu furnizorii sau alte litigii ce au legatura cu activitatea departamentului contabil;
- Asigura serviciile de salarizare si resurse umane pentru angajatii societatii;
- Intocmire si transmitere electronica declaratii fiscale;
- Calculul salarial pentru drepturi banesti;
- Intocmire stat salarii si gestionarea actelor de personal;
- Intocmire acte de personal si raportare in REVISAL;
- Evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;
- Efectuarea de analize financiare conform conducerii societatii;
- Urmarire scadente de plata furnizori.

Programul de lucru: luni- vineri 8:00-16:00.
Pachetul salarial: salariul net pornind de la 6000/7000 lei + tichete 35 lei/zi.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici