Dezvoltarea biroului RE/MAX Alpine este strict corelată cu servicii de consultanță în imobiliare, de top.
Așadar, ne mărim echipa de consultanți în imobiliare.
Noul coleg/ă se va ocupa de oferirea de servicii de consultanță clienților care doresc să vândă sau să achiziționeze imobile.
Te invitam să ne contactezi dacă îndeplinești criteriile obligatorii de mai jos:
1. Ai dorința de a-ți dezvolta propriul business de succes și ai în vedere să îți deschizi o firmă (SRL, PFA etc).
2. Locuiești în Municipiul Brașov.
3. Ai minim un an experiență în câmpul muncii.
4. Esti dispus să iți aloci 100% din timpul tău acestei cariere.
5. Esti interesat să investești în dezvoltarea ta personală și profesională.
6. Îți dorești să ai venituri considerabile, direct proporționale cu munca depusă.
Cum va arata activitatea ta în cadrul RE/MAX?
1. În prima luna vei parcurge un proces de traininguri și integrare astfel încât să ne asigurăm că vei deține toate informațiile de care ai nevoie pentru a deveni un profesionist în imobiliare.
2. Vei suna clienți în piața rece pentru a stabili întâlniri de semnare de contract.
3. Vei stabili și vei participa zilnic/săptămânal la întâlniri cu clienții vânzători/cumpărători sau cu dezvoltatori pentru a le prezenta serviciile oferite de RE/MAX.
4. Vei lucra zilnic CRM, în baza ta de date, pentru a te asigura ca ai efectuat toți pașii pentru promovarea proprietăților.
5. Îți vei organiza calendarul astfel încât să te asiguri că vei efectua toate activitățile necesare care să îți asigure succesul.
6. Vei interacționa cu evaluatori, notari, arhitecți etc, pentru a putea oferi informații avizate clienților tăi.
7. Te vei educa continuu cu privire la procesul de vânzare, time management, generare de leaduri, promovare, legislație etc.
8. Vei interacționa și vei colabora cu alți specialiști în imobiliare din rețeaua RE/MAX sau din piața imobiliară pentru a găsi cele mai bune oportunități de tranzacționare pentru clienții tăi vânzători sau cumpărători.
9. Vei veni zilnic la birou pentru a fii la curent cu noutățile din piață și pentru a face schimb de idei cu colegii tăi.
10. Vei participa la trainingurile naționale RE/MAX și vei implementa noile informații din cursuri, pentru a atinge performanța maximă.
11. Vei efectua acțiuni continue de follow up cu clienții tăi, pentru a te asigura că oferi cele mai bune servicii de consultanță în imobiliare.
12. Vei efectua analize comparative de piață pentru a stabili prețul corect al unei proprietăți.
13. Vei participa la sedințele săptămânale ale biroului pentru a înțelege strategia biroului.
Ce iți oferim?
1. Procent motivant de comision în funcție de tranzacțiile efectuate.
2. Brand recunoscut la nivel național care îți va aduce recunoaștere și clienți.
3. Know how de succes testat la nivel national și internațional.
4. Acces la instrumente de tehnologie de ultimă ora pentru a putea performa.
5. Anual vei participa la Convenția Națională RE/MAX, cel mai amplu eveniment de imobiliare din Romania.
6. Sesiuni de coaching săptămânal pentru a te ajuta să îți dezvolți abilitățile necesare pentru a avea succes.
7. Acces la cea mai mare baza de date pentru imobiliare din Romania.
8. Apartenența la cea mai mare rețea de agenți imobiliari din România și din lume.
9. Cultura companiei în care promovăm comunicarea, colaborarea și performanța echipei.
10. Acces nelimitat la platforma online cu sute de ore de training în vânzări, marketing, time management, business etc.
11. Practic, îți oferim suportul, informațiile și instrumentele necesare astfel încât să ai cea mai mică șansă de a eșua și cea mai mare oportunitate de a avea succes.
De când avem nevoie? Cât mai repede!
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea din punctele de mai sus, contacteaza-ne!
Trimite-ne un CV pe adresa de e-mail [email protected] sau un mesaj la numărul de telefon 0743. 117.778 și răspunde la următoarea întrebare:
De ce îți dorești să fii consultant în imobiliare RE/MAX Alpine?