Anunțul a fost dezactivat!
JobZZ.ro

Cautam Reprezentantul Prosper

Salariu confidenţial
ID 814508
acum 3 săptămâni
Brasov, Brasov
Domeniu de activitate

Vânzări

Cautam ”Reprezentantul Prosper” pentru o firma importanta din Brasov, cu vasta experienta in domeniu (peste 17 ani de activitate)

Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne lasati un mesaj la acest anunt sau asteptam CV-urile Dvs pe adresa de mail: carieraatstadtmeister.ro

Compania Stadtmeister Instal Brasov (stadtmeister.ro) se ocupa de instalatii HVAC, antiincendiu, termice, sanitare si pluviale. Misiunea principală a firmei este de a produce si monta cele mai bune sisteme HVAC din Europa. Prin perseverentă, inovație și transparență aducem valoare pieței naționale de ventilații. Astfel vă mărtusim cu mândrie că in 2003 am montat prima centrală termică, iar astăzi operăm in Brașov o fabrică cu o capacitate de producție de peste 10 000 mp/lună de tubulatură metalică din tablă zincată, aluminiu și inox. În fiecare zi executăm cu pricepere și pasiune acel sistem puzzle văzut de tine agățat pe tavanul mall-urilor si supermarketurilor pe care le vizitezi atât de des.

Care sunt task-urile tale zilnice?
1. Organizarea vizitelor la clienti.
2. Mentine relatia cu clientii actuali.
3. Raspunde la emailuri si telefoane.
4. Identificarea si abordarea potentialilor clienti, crearea de noi relatii cu acestia.
5. O prietenie strânsă cu Microsoft Excel.
6. Maiestria produselor, serviciilor, prețurilor și a competiției.
7. Aleargarea sutelor de km „incolo” si „incoace”, atunci când este nevoie.
8. Crearea, actualizarea si dezvoltarea strategiilor de vanzari imbatabile.
9. Realizarea ofertelor atunci cand este necesar.
10. Intocmirea rapoartelor de vanzari cu cifre mari de care toata lumea se indragosteste.
De ce suntem dedicati 100% în fiecare zi?
• Lucrăm transparent, prin incredere toata lumea are de câștigat.
• Pentru că ne place ceea ce facem și suntem dedicați fiecărei acțiuni pe care o întreprindem.
• Performanța este importantă pentru noi, mereu ne-am propus lucruri mărețe.
Clientii si partenerii, conteza pentru noi:
• Răspundem prompt la solicitări.
• Facem tot ceea ce ne sta în putință pentru a-i ajuta.
• Provocarile lor sunt si provocarile noastre, le intampinam cu entuziasm si le solutionam cu succes.

Compensare
• Salariu fix atractiv.
• Sistem de bonusare – pentru rezultate. (afla care este grila noastra de bonusare la interviu)
• Sistem de evaluare – pe baza unor indicatori de performanta.
• Promovare – intr-un program predefinit.
• Actualizari trimestriale si anuale.

Beneficii
• Vei invata lucruri noi despre tine.
• Cursuri de dezvoltare personala.
• Flexibilitate.
• Timp pentru familie si prieteni.
• Concedii.
Cariera
• Sansa de progres si dezvoltare.
• Sansa de inovare.
• Stabilitate.
• Cursuri de dezvoltare profesionala.
• Evaluare si feedback.
• Consultanta in situatiile dificile.

Mediu de lucru
• Bună dispoziție.
• Recunoastere.
• Autonomie.
• Echilibrul viata – job.
• Obiective personale.
• Provocari permanente.

Cultura organizatională
• Prezentare telurilor companiei si obiectivele anuale.
• Sustinerea personalului din conducere.
• Spirit de echipa.
• Incredere.
• Transparenta.
• Responsabilitate.
• Creativitate.

Care sunt caracteristicile cele mai importante pentru acest job?
1. Orientarea către rezultate. Imaginează-ți că te urci în mașină și pleci de acasă cu familia, fară să știi incotro te îndrepți. Unde crezi că vei ajunge?
2. Colegialitatea. Pentru ca ne dorim ca relațiile dintre colegi să rămână la fel de armonioase.
3. Zâmbetul. Noi nici dacă vrem, nu putem sa fim seriosi tot timpul.
4. Învățarea permanentă. Dacă persona nu învață, nu crește, deci... firma nu crește.
5. Hărnicia. Iubim oamenii care dau 100%.
6. Îmbrăcămintea. Mereu prima impresie contează, mai ales in vânzări.
7. Abilitatea de a gasi solutii cu perseverentă. Atunci când apare o problema, să nu renunțe până când nu o rezolvă.
8. Optimismul. Să nu uităm că gândurile de astazi ne crează ziua de mâine.
9. Vorbitul frumos la telefon și placerea de a susține o prezentare de 15-20 minute.
10. Scrierea emailurilor irezistibile.
11. Atenția la detalii. Conteaza!
12. Organizarea!
13. Celebrarea momentelor de succes.
14. Cei 7 ani de acasă. Conteaza si studiile, dar cea mai importantă este atitudinea!

Ce iți oferim?
1. Flexibilitate pentru rezultate. (ai rezultate, ai si timp liber)
2. Salariu fix.
3. Bonusuri de performantă – pe baza unor indicatori KPI
4. Laptop.
5. Birou (cu scaun cu tot)
6. Masină.
7. Smartphone.
8. Acces la cursuri de dezvoltare profesională și personală.
9. 2 sefi înțelegători.
10. Atmosferă bună la locul de muncă.
11. Cărți de vizită personalizate.
12. Posibilitatea de a promova pe o pozitie superioară.
13. Multe surprize la care nici nu te astepți.

Când poți să începi la noi?
Cât mai repede posibil :)

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici