Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Turquoise Restaurants&Hotels, cui 39403840
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri
Salariu: confidenţial
Acum 3 ore Pantelimon, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajari Mamaia-Nord, casier, manipulant bauturi, gestionar,preparator
Sezonier  |  Mid-Level / Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Turism / Restaurante / Hoteluri / Alimentație / Comerț
Salariu: 5.000 LEI
Acum 4 ore Navodari, Constanta
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Inginer industrie alimentara
Full time  |  Alimentație / Comerț
Salariu: confidenţial
Acum 5 ore Alexandria, Teleorman
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajam Vopsitori industriali - vopsire compresor
Construcţii / Amenajări
Salariu: 4.400 LEI
Acum 5 ore Dragasani, Valcea
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Angajam personal control acces santier
Full time  |  Fără studii superioare  |  Construcţii / Amenajări / Pază și Protecție
Salariu: 3.500 LEI
Acum 9 ore Popesti Leordeni, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Asistent Manager -Oportunitate la clinica medicală nouă în Berca,Buzau

5.000 LEI
ID 877214
acum 6 luni
Berca, Buzau
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Medical / Farmacie

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level

Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unui Asistent Manager talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău.

Responsabilități:
• Gestionarea eficientă a activităților zilnice de birou.
• Operare computer (Excel, Word) și utilizarea tehnicii de birou (imprimantă, scanner).
• Contabilitate primară și arhivarea documentelor.
• Comunicare și corespondență eficientă cu clienții și furnizorii, atât scrisă cât și telefonică.
• Căutare de informații pe internet și gestionarea eficientă a resurselor onli
Cerințe:
• Experiență anterioară într-un rol similar este preferată.
• Cunoștințe solide de operare PC (în special Excel și Word).
• Baze de contabilitate primară.
• Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat.
• Abilități excelente de comunicare, atât scrisă cât și verbală.
• Atenție la detalii și o abordare meticuloasă a sarcinilor.
Ce căutăm:
• O persoană serioasă, conștiincioasă și atentă la detalii.
• Capacitatea de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă.
• Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu dinamic.
• Responsabilitate și dedicare pentru locul de muncă.
Oferim:
• Un mediu de lucru profesionist și prietenos.
• Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
• Salariu competitiv, adaptat experienței și calificărilor.( 5000-10000 lei net)
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și dinamică, într-un domeniu de viitor.

Pentru a aplica, trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la [email protected]
Așteptăm cu entuziasm să vă cunoaștem și să vă adăugăm în echipa noastră!

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici