SE ANGAJEAZA Asistent manager
Candidata ideala
- Experienta în Office / Back-office / Secretariat
- Studii medii (bacalaureat), postliceal, superioare
- Disponibilitate 8h, de luni pana vineri
- Organizare si eficienta
- Discretie in tratarea atributiilor de serviciu
- Bune abilitati de comunicare si relationare cu cei din jur (angajati, vizitatori, furnizori etc)
- Bune abilitati de operare pc (excel, google drive etc)
- Engleza nivel mediu
Atributii:
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervări hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.