Companie din domeniul comerțului, specializată în produse congelate, angajează secretar/secretară.
Căutăm o persoană organizată, comunicativă și responsabilă, care să se alăture echipei noastre.
Cerințe:
1. Diplomă de Bacalaureat (minim)
2. Permis de conducere categoria B
3. Cunoștințe bune de operare pe computer
4. Cunoașterea limbii engleze
5. Abilități de comunicare și limbaj adecvat
6. Experiență sau cunoștințe în domeniul comerțului, în special cu produse congelate
Responsabilități:
• Gestionarea documentelor și a corespondenței
• Comunicarea cu clienții și furnizorii
• Îndeplinirea diverselor sarcini administrative
Program: Flexibil, stabilit de comun acord
Salariu: Se discută telefonic
Beneficii:
• Mașină oferită pentru deplasări în interes de serviciu
Pentru mai multe detalii și programarea unui interviu, vă rugăm să sunați la numărul de telefon din anunț!