Candidatul trebuie sa aiba experienta in domeniul resurselor umane.
Activitate:
• Transmitere Revisal;
• Gestionarea documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii incetare, procedura concediere etc);
• Intocmirea diverselor adeverinte solicitate de salariati (vechime, banca, primarie, medic etc);
• Raspuns adrese BEJ, notificari ANAF, primarii etc;
• Realizarea evidenței lunare a concediilor de odihna, a concediilor fara plata si a concediilor neefectuate, calcul concedii medicale si adrese de recuperare a sumelor de la CASS;
• Comunicarea ocuparii locurilor vacante in platforma AJOFM;
• Centralizarea pontajelor primite, intocmire stat de plata;
• Declaratii 112,700;
• Mentinerea relatiei cu ITM, AJOFM, Inspectoratul pentru Imigrari etc;
• Avantaj cunostinte program MENTOR.
Pachetul salarial se va stabili in urma interviului, in functie de experienta.
Persoana contact: Ionita Elena, 0722530443