Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Farmacia independentă Terrapharm angajează asistent de farmacie
Full time  |  Mid-Level / Junior/Entry Level  |  Medical / Farmacie
Salariu: 600 EUR
Acum 4 zile Brasov, Brasov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
ELECTRICIAN producție Brașov
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Producție
Salariu: 1 LEU
Acum 21 ore Brasov, Brasov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
La agricultura austria
Austria  |  Agricultură / Silvicultură
Salariu: 2.000 EUR
Acum 3 săptămâni Austria
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Inginer instalatii,electricieni,instalatori
Full time  |  Mid-Level  |  Mentenanță / Instalații
Salariu: confidenţial
Acum 3 zile Brasov, Brasov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajez lucrator comercial/gestionar magazin de îmbrăcăminte de dama
Full time  |  Mid-Level / Fără studii superioare  |  Alimentație / Comerț
Salariu: confidenţial
Acum 2 zile Brasov, Brasov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Angajam Contabila cu experienta minim 2 ani in domeniul Financiar Cont

ID 884335
acum o lună
Brasov, Brasov
Domeniu de activitate

Contabilitate / Traduceri

Tip job

Part time

Nivel carieră

Mid-Level

duplicate
1

Candidatul Ideal:

- peste 2 ani de experiență în domeniul Financiar - Contabil
- persoana dornica sa lucreze si sa creasca profesional.

Te asteptam cu drag la o intalnire daca:

- ai studii superioare absolvite in cadrul unei facultati de profil financiar contabil;
- cunosti legislatia in vigoare in domeniul financiar contabil;
- ai experienta practica de minim 2 ani in domeniul financiar contabil;
- ai gandire analitica, orientata spre gasirea solutiilor optime pentru activitatatile clientilor;
- cunosti programului de contabilitate Saga ;
- ai cunostinte de baza in domeniul contabilitatii de gestiune;
- ai abilitatea de a te incadra in termenele propuse;
- ai experienta in alta firma de contabilitate (constituie avantaj);
- consideri ca esti o persoana responsabila, organizata, dinamica, metodica.

Descrierea jobului:

- intocmirea evidentelor contabile pentru mai multe societati ce activeaza in diferite domenii de activitate;
- verificarea fiselor de parteneri; gestionarea fisei sintetice si a altor solicitari in raport cu ANAF;
- servicii personal (contracte, Revisal, adeverinte, etc...).

Descrierea companiei:

Sterns Expert Accounting SRL, este o societate de contabilitate, expertiza contabila, servicii de consultanta financiar - contabila si fiscala, salarizare si resurse umane.

Asteptam CV_urile pe adresa:
[email protected]

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici