Autentifică-te și aplică Intră în cont Salvează anunțul
JobZZ.ro

Tehnician service / customer technical support

550 EUR
ID 806210
acum 3 săptămâni
Oradea, Bihor
Domeniu de activitate

Serviciu Clienți / Call center

Candidatul ideal

• Absolvent al unei forme de invatamant cu profil Electromecanic si Electronic (minim bacalaureat) – prezinta avantaj
• Experienta profesionala de minim 1 an in domeniu pe un post similar – prezinta avantaj
• Reale abilitati si aptitudini in domeniul tehnic
• Capacitate de lucru in echipa, excelente abilitati in comunicare si relationare
• Persoana punctuala, disciplinata, ordonata, cu simtul raspunderii, atentie sporita la detalii, versatil, capabil sa asimileze informatii noi rapid si sa le puna in practica corect
• Persoana spontana, sociabila, adaptabila,capabila sa detensioneze clientii purtatori de discursuri acide,precum si sa rezolve probleme ale echipamentelor.
• Dorinta de perfectionare permanenta
• Limba engleza – nivel mediu

Descrierea jobului
• Efectueaza interventiile de service si mentenanta pentru echipamentele defecte (tablete , smartphone, telefoane, echipamente IT, gadget-uri, diferite echipamente electronice) prin inlocuirea componentelor sau remediere soft
• Administreaza garantiile pentru produsele clientilor
• Ca urmare a unei diagnoze corecte, filtreaza si catalogheaza reclamatiile clientilor cu privire la functionalitatea neconforma a produselor comercializate.
• Consiliaza si instruieste clientii in utilizarea corecta a produselor astfel incat sa obtina o functionare optima a acestora si in conformitate cu nevoile clientului
• Monitorizeaza produsele care trebuie sa ajunga in service pentru reparatii, furnizeaza echipei service informatiile sintetizate si filtrate de la client, se asigura ca sunt respectate termenele interne de servisare a produselor, monitorizeaza inchiderea circuitului prin predarea coletelor catre utilizatorii ale caror produse au facut obiectul servisarii, ofera after-service support, asigurandu-se ca defectiunile au fost remediate si utilizatorul este multumit de rezultat.
• Gestioneaza documentele si raportari specifice departamentului, inclusiv garantiile produselor
Beneficii:

• Pachet salarial motivant, tichete de masa, asigurarea transportului la sediul firmei
• Mediu de lucru placut, dinamic, echipa tanara
• Training de specialitate
• Posibilitati de dezvoltare profesionala

Lechpol Electronic si-a inceput activitatea pe piata romaneasca din 2007, iar in fiecare an ne extindem activitatea, facem angajari si adaugam in portofoliu noi branduri si produse.
Tel 0733-550-005, Email: service(A rond)lechpol.ro

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici