POSTUL: SPECIALIST MARKETING Senior - COD COR 243103
COMPARTIMENT: BIROU MARKETING
Candidaţii care îndeplinesc condiţiile de ocupare a postului pot depune CV-ul însoţit de scrisoarea de intenţie prin formularul de contact sau la adresa de email [email protected] .
Vor fi evaluate doar candidaturile depuse/transmise în termen de 15 zile de la data anunţării postului pe site-ul companiei.
Selecţia se va realiza potrivit procedurii anunţate pe site-ul companiei.
Condiţii specifice
Absolvent de studii superioare ;
Experienţă: minim 3 ani în domeniu;
Experienţă în organizarea participării la târguri și expoziții;
Cunoşterea limbii engleze – nivel C1;
Capacitate de exprimare clară şi fluentă atât orală cât şi scrisă.
Principalele atribuţii ale postului:
- Prospectează pieţele, evaluează exigenţele şi cerinţele clienţilor în ceea ce priveşte competitivitatea produselor şi serviciilor oferite în vederea dezvoltării de afaceri pe termen mediu şi lung.
- Identifică şi evaluează activităţile cu agenţi, companii agent sau instituţii în procesul de reprezentare pe piaţa internaţională, prezentând superiorului situația actualizată;
- Întocmeşte studii şi previziuni de marketing care să fundamenteze programele strategice ale companiei;
- Participă la elaborarea strategiei de marketing și derulează activitățile ce îi revin, după aprobarea acestora de către conducerea companiei;
- Participă la reuniuni de lucru şi însoţeşte delegaţiile străine în vizită în companie; întocmeşte documentele de lucru ocazionate de aceste vizite (acorduri de confidenţialitate, protocoale de lucru, etc.);
- Participă la activităţi naţionale şi internaţionale de promovare și prezentare (seminarii, simpozioane, târguri şi expoziţii, prezentări) și la întocmirea raportului privind activitatea desfășurată;
- Întocmește cererile de import si ofertele de export către potențialii parteneri;
- Participă la negocierea documentelor precontractuale (acorduri de confidenţialitate, acorduri şi protocoale de colaborare, propuneri şi oferte tehnice, etc.);
TEMATICĂ:
- Marketing-ul – viziune generală (concept, noţiuni de bază, domenii de aplicare);
- Efectuarea de cercetări de marketing (tipologie, sistemul informaţional de marketing, procesul cercetării de marketing) și prognozarea cererii
- Strategia de marketing;
- Mixul de marketing;
- Planul de marketing;
- Cercetare de piaţă.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Biroul Resurse Umane, la telefon 021.4131125, interior 221.