JobZZ.ro

Specialist achizitii - santier constructii

810 EUR
ID 861404
acum o săptămână
Sibiu, Sibiu
Domeniu de activitate

Construcţii / Amenajări

Responsabilități:

Intocmeste toate documentele necesare pregatirii achizitiilor care i-au fost alocate direct si se asigura ca acestea sunt validate conform prevederilor legale si conform politicilor, normelor si procedurilor in vigoare; inscriere pe SEAP
Analizeaza caietul de sarcini, discuta specificatiile cu beneficiarul/clientul intern si se asigura ca toate documentele achizitiei sunt in conformitate cu cerintele;
Justifica alegerea modalitatii de achizitie in urma analizei desfasurate;
Organizeaza si deruleaza procedura de achizitii, conform cu legislatia si/sau procedurilor interne, asigurand pastrarea/arhivarea corespunzatoare a documentelor conform prevederilor legale;
Pe parcursul achizitiei, redacteaza si transmite clarificari sau modificari in termenele legale sau prevazute de procedurile in vigoare;
Analizeaza eligibilitatea ofertantilor si ofertele financiare transmise/depuse de potentialii furnizori, organizeaza intalnirile de negociere;
Mentine relatia cu furnizorii pe parcursul derularii contractelor de achizitii si asigura rezolvarea tuturor neconformitatilor care apar in derularea contractelor de achizitii din aria de responsabilitate (contracte noi sau alte contracte repartizate);
Elaboreaza diverse situatii, rapoarte si analize cu un nivel ridicat de complexitate cu privire la dosarele de achizitii pe care le gestioneaza (istoric, achizitii in curs, achizitii incheiate);
Calculeaza economiile conform metodologiilor si le raporteaza;
Ofera suport clientului intern pentru intocmirea caietului de sarcini, astfel incat sa alinieze nevoile acestuia cu legislatia de achizitii publice in vigoare/ procedura de achizitii.

Cerințe:

Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
Experienta in domeniul achizitii/aprovizionare si/sau in gestionarea relatiilor cu furnizorii, estimarilor de costuri- constituie avantaj
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Gandire analitica;
Capacitate de a respecta termenele;
Capacitate de organizare, planificare si prioritizare, de a actiona autonom;
Foarte bune cunostinte, procedurilor legislative si tehnice specifice domeniului achizitiilor publice;
Rapiditate in rezolvarea solicitarilor de achizitii;
Cunostinte MS Office- nivel avansat;
Cunostinte de operare SEAP constituie avantaj;
Cunostinte de limba engleza - nivel mediu.

Oferta noastra:

perspective de lungă durată
echipă tânără, dinamică
oportunităţi de dezvoltare şi promovare

Candidații interesati pot trimite un CV la adresa de e-mail: [email protected]

Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

Contactează utilizatorul

Specialist achizitii - santier constructii
Florin
07xx - AFIŞEAZĂ
ID 861404
Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici