Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre să dețină următoarele calități:
studii superioare finalizate (preferabil specializarea Marketing);
- minimum 1 an experiență în domeniu (sunt luate în considerare și internship-urile);
- creativitate dezvoltată, out of the box thinking;
- abilitati excelente de comunicare si storytelling;
- cunoașterea tuturor tendințelor și a celor mai bune practici în social media;
- utilizarea instrumentelor de marketing pe social media;
- cunoștințele de Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, CapCut reprezinta un avantaj;
- capacitatea de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limita;
- atenție excelentă la detalii;
- cunoștințe excelente despre Facebook, Instagram, TikTok;
- abilitatea de a lucra independent, precum și în echipă;
Descrierea jobului
Atribuțiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt:
- gestionarea și dezvoltarea conturilor pe toate platformele de social media ︈︉︄︀︈︈︂︂ale clienților agenției;
- crearea și publicarea de conținut pe toate platformele de social media ︈︉︄︀︈︈︂︂ale clienților agenției;
- elaborarea ︁strategiei si a planurilor de conținut social media;
- analiza și raportarea bilunară a evoluției canalelor social media alocate;
- identificarea audienței companiei pe diferite platforme și adaptarea conținutului pentru a se potrivi diferitelor canale;
- monitorizarea și evaluarea prezenței și performanței pe social media folosind instrumente analitice.
Ce îți oferim:
- Salariu fix de 5000 lei brut cu creștere după primele 6 luni, în funcție de performanță;
- Muncă de acasă, cu 5 zile/ lună muncă pe teren (vizite la locațiile clienților pentru crearea de conținut);
Cine suntem:
Suntem o agenție de publicitate la început de drum, din Iași, care lucrează, în prezent, predominant cu clienți din HoReCa. Urmărim să ne extindem rapid portofoliul și avem nevoie de persoane dornice să învețe, eficiente și receptive la feedback.