Societate de ascensoare, parte a unui grup, angajeaza responsabil/administrator clienti, posesor de permis auto cat. B, varsta minima 30 ani, indiferent de gen, studii superioare, experienta similara.
Program de luni pana vineri de la 8.30 la 17.00.
Fisa postului cuprinde urmatoarele sarcini:
-inmanare facturi, incasare si tinere evidenta facturi neincasate;
-mentinere relatie cu clientul, tinere evidenta si transmitere eventuale probleme tehnice ale ascensoarelor;
-pregatire si depunere documentatie licitatii (asiguram training de specialitate);
-tinere evidenta autorizatii ISCIR si revizii generale ascensoare;
-intocmire, depunere si ridicare documente Primarie si alte institutii;
-depunere op-uri Trezorerie si corespondenta Posta;
-plati ocazionale furnizori;
-aprovizionare materiale consumabile birou.
Activitatea implica si munca de teren.
CV-urile pot fi trimise la adresa de email [email protected].
Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0744634705.