DESCRIERE JOB
• Pregătire: studii superioare;
• Experienţă: minim 1-3 ani in domeniul juridic;
• Limba engleza nivel avansat scris si vorbit;
• Cunostinte foarte bune de utilizare a computerului (Pachetul Microsoft Office);
• Persoana cu gandire logica, spirit analitic, inclinatie spre lucrul cu documente sensibile si capacitate de asimilare rapida a informatiilor;
• Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor
RESPONSABILITATI
- Redacteaza, analizeaza, avizeaza si contrasemenaza acte juridice si administrative, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma
- Intocmeste documente de tip «corporate» in limbile romana si engleza si se deplaseaza la notar pentru legalizarea acestor documente;
- Intocmeste dosare cu documentatie pentru depunere la ORC;
- Se deplaseaza la ORC pentru a depune si ridica acte de tip corporate (acte constitutive, acte aditionale, certificate constatatoare, mentiuni, rezolutii etc);
- Intermediaza relatia cu proprietarii terenurilor afectate de proiectele societatii; se ocupa de semnarea actelor notariale in legatura cu aceste terenuri;
- Redacteaza, analizeaza, avizeaza, arhiveaza si monitorizeaza contractele de orice natura incheiate de catre societate cu orice parteneri;
- Face parte din comisiile de cercetare disciplinara, contract colectiv de munca, litigii de munca, etc;
- Activitate de due diligence
- Analizeaza si urmareste situatia litigiilor
- Monitorizeaza modficarile legislative si le aduce la cunostinta persoanelor interesate