Autentifică-te și aplică Intră în cont Salvează anunțul
JobZZ.ro

Junior Management Consultant - suport implementare proiecte

Salariu confidenţial
ID 816068
acum 6 zile
Cluj-Napoca, Cluj
Domeniu de activitate

Secretariat / Office / Back Office,    Management

Tip job

Full time

Nivel carieră

Junior/Entry Level

Partenerul nostru, SC NOVASERVIS FEERO GROUP SRL, este in cautarea unui tanar talentat care isi doreste sa isi inceapa o cariera in Managementul Proceselor si elemente de Controlling (financiar, costuri).

Daca cerintele de mai jos ti se potrivesc, aplica si te vom contacta. Candidatul ideal:

- Are studii superioare in domenii precum Management, Resurse Umane, Economie, Business, Comerț, Marketing si isi doreste sa lucreze in domeniul managementului proceselor. Candidatul ideal se apropie de finalizarea studiilor universitare/post-universitare sau este absolvent recent al uneia din specializarile mentionate mai sus.
- Este capabil sa urmareasca teme si termene, sa ajute membrii echipei sa isi atinga obiectivele si sa raporteze superiorilor situatia curenta.
- Are cunoștințe de limba engleza la un nivel avansat;
- Lucreaza bine cu oamenii. Se face placut usor si poate sa conduca, coordoneze si sa stimuleze oamenii din echipa lui de proiect;
- Este constient ca dezvoltarea profesionala se obtine prin munca si este dispus sa depuna un efort sustinut pentru a-si atinge obiectivele;
- Are capacitatea de a lucra independent, de a-si urmari obiectivul si de a-l duce la indeplinire.
- Vrea sa invete si are simt al raspunderii;
- Este atras de prelucrarea si interpretarea datelor (este dispus sa invete Microsoft Excel la nivel de specialist);
- Are abilitati bune de comunicare si are rabdare cu oamenii;

Descrierea jobului
Odata selectat pentru aceasta functie, noul angajat va intra intr-un proces de pregatire de 6 luni pentru a deveni mana dreapta a directorului general. Din sarcinile cele mai importante amintim:

- extrage, prelucreaza si interpreteaza in timp real date combinate din zona de financiar, contabilitate si operational;
- pregateste rapoarte cu ciclicitate predefinita sau la solicitare pentru top-managementul companiei;
- urmareste functionarea si integritatea sistemului de management din organizatie, cu suportul de know-how al Agora Consulting;
- asista managementul companiei in implementarea planului de dezvoltare al companiei;
genereaza documente de prezentare si raportare catre management;
- ofera sprijin managerial sefilor de departamente;
- coordoneaza proiectele de schimbare in cadrul organizatiei;
- supravegheaza implementarea masurilor luate;
- participa la intalnirile de lucru ale echipei de management si le faciliteaza;

Va rugam sa trimteti un CV la adresa: mihai.babici@agoraconsulting.ro si va vom contacta noi!

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici