Autentifică-te și aplică Intră în cont 07xx - AFIŞEAZĂ Număr de telefon verificat
Salvează anunțul
JobZZ.ro

Junior Management Consultant

ID 879789
acum o săptămână
Cluj-Napoca, Cluj
Domeniu de activitate

Administrativ / Logistică,    Management,    Secretariat / Office / Back Office

Tip job

Full time

Nivel carieră

Junior/Entry Level,    Mid-Level,    Student

duplicate
1

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unor tineri talentați care doresc să își înceapă o carieră în management strategic și management de proiect, în calitate de mână dreaptă a Directorului companiei. Dacă cerințele de mai jos ți se potrivesc, aplică și te vom contacta.


Pentru noi, candidatul ideal:
- Are studii superioare în domenii precum Management, Resurse Umane, Economie, Business, Comerț sau Marketing și își dorește să lucreze în domeniul managementului proceselor. Candidatul ideal se apropie de finalizarea studiilor universitare/post-universitare sau este absolvent recent al uneia din specializările menționate mai sus;
- Este capabil să urmărească obiectivele și să respecte termene, să ajute membrii echipei să își atingă obiectivele și să raporteze superiorilor situația curentă pe baza planurilor agreate;
- Are cunoștințe de limba engleză la un nivel avansat; Lucrează bine cu oamenii. Se face plăcut ușor și poate să conducă, coordoneze și să stimuleze oamenii cu care face echipă;
- Este conștient că dezvoltarea profesională se obține prin muncă și este dispus să depună un efort susținut pentru a-și atinge obiectivele;
- Are capacitatea de a lucra independent, de a-și urmări obiectivul și de a-l duce la îndeplinire. Vrea să învețe și are simț al răspunderii;
- Este atras de prelucrarea și interpretarea datelor (este dispus să învețe Microsoft Excel la nivel de specialist);
- Are abilitați bune de comunicare și are răbdare cu oamenii;


Descrierea jobului

Odată selectat pentru această funcție, noul angajat va intra într-un proces de pregătire de 6 luni pentru a deveni mâna dreaptă a directorului general al companiei.


Din sarcinile cele mai importante amintim:
- extrage, prelucrează și interpretează în timp real date combinate din zona de financiar, contabilitate și operațional;
- însoțește directorul general în delegațiile oficiale și în întâlnirile cu parteneri externi;
- pregătește rapoarte cu ciclicitate predefinita sau la solicitare pentru directorul general;
- este responsabil de funcționarea și integritatea sistemului de management din organizație; asistă managementul companiei în implementarea planului de dezvoltare al companiei;
- generează documente de prezentare și raportare către management; coordonează proiectele de dezvoltare (sau sub-proiecte) în cadrul organizației;
supraveghează implementarea masurilor luate; participă la întâlnirile de lucru ale echipei de management și le facilitează;


Trainingul specific de management, utilizarea uneltelor de management, organizarea timpului, lucrul cu oamenii și procesare de date (MS Excel) vor fi incluse în cadrul unui sistem de mentorat asigurat de Agora Consulting în baza unui plan de inducție predefinit, cu derulare pe un interval de 6 luni.


Mai multe detalii vor fi oferite candidaților pe masură ce se derulează etapele de selecție.

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici