Cerințe:
experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;
capacitate de analiza, sinteza si luare decizii;
aptitudini dе comunicare in relatia cu personalul din subordine;
capacitate dе lucru in conditii dе stres, flexibilitate si independenta;
capacitate de munca in echipa;
manageriere personal subordonat;
capabil sa respecte termenele limita;
Responsabilități:
Gestionează întregul proces de construcție a proiectului;
Planifica, organizeaza si monitorizeaza activitatea tuturor lucrarilor de executie si montaj, asigurand calitatea, productivitatea, profitabilitatea si respectarea termenelor;
Asigura in permanenta conditiile tehnice si organizatorice prevazute de normele de munca;
Urmareste asigurarea calitatii lucrarilor, a mijloacelor materiale, echipamentelor tehnice, echipamentelor individuale de protectie si alocarea personalului necesar in vederea realizarii proiectului;
Intocmeste necesarul de materiale si echipamente acolo unde este cazul;
Supervizeaza din punct de vedere tehnic si logistic lucrarile in curs si realizeaza situatii de lucrari;
Analizează soluțiile propuse de proiectant;
Urmărește și se asigură că toate capitolele cărții tehnice sunt completate;
Realizează detalii în legătură cu rezolvarea problemelor la fața locului;
Monitorizează și participă la toate fazele proiectelor și oferă asistență tehnică pe toată perioada de execuție;