Responsabilitati
- Incaseaza contravaloarea serviciilor cumparate de clienti folosind diverse instrumente de plata.
- Deservirea amabila si rapida la casa a clientilor.
- Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie.
- Respecta procedurile cu privire la manipularea banilor.
- Intocmeste zilnic Registrul de Casa si diverse situatii de vanzari.
- Raspunde de predarea integrala a numerarului incasat in fiecare tura.
Cerinte
- studii medii;
- seriozitate, atentie sporita;
- experienta constituie un avantaj;
- fara antecedente penale;
- cunostinte minime operare PC (Excel, Word);
- abilitati de comunicare, organizare;
- orientare catre client, amabilitate;
- capacitate de lucru in echipa;
Beneficii oferite
- pachet salarial - 3200-3500 lei (salariu, bonuri de masa, bonusuri)
- program de lucru in ture de zi si de noapte de 12 ore (in principiu 5 zile lucrate si 5 zile libere - detaliile se discuta la interviu)
Atentie!!! Punctul de lucru se afla in OTOPENI, jud. Ilfov