Anunțul a fost dezactivat!

Anunțuri similare

Număr de telefon verificat
Manipulator marfa, depozit in afumati
Full time  |  Student / Mid-Level / Necalificat / Fără studii superioare / Junior/Entry Level  |  Administrativ / Logistică
Salariu: 4.000 LEI
Acum 6 ore Afumati, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Angajăm ajutor de bucătar și barman
Full time / Part time  |  Junior/Entry Level / Student
Salariu: confidenţial
Acum 8 ore Timisoara, Timis
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Număr de telefon verificat
Ingrijitoare batran, 2 saptamani/luna, 3000 lei
Full time / Part time  |  Fără studii superioare  |  Au pair / Babysitter / Curăţenie / Prestări servicii
Salariu: 3.000 LEI
Acum 9 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Sofer (vanzator,lucrator)-Servicii Funerare-Salajan_Pantelimon
Transport
Salariu: 3.500 LEI
Acum 11 ore Bucuresti, Bucuresti-Ilfov
Distribuie anunțul Salvează anunțul
Angajăm Agent Imobiliar
Full time  |  Junior/Entry Level  |  Imobiliare
Salariu: confidenţial
Acum 13 ore Iasi, Iasi
Distribuie anunțul Salvează anunțul
JobZZ.ro

Administrator- National Golf & Country Club

Salariu confidenţial
ID 879162
acum 4 luni
Niculesti, Dambovita
Domeniu de activitate

Management

Tip job

Full time

Nivel carieră

Mid-Level

Cautam administrator responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient.

ROLURI SI RESPONSABILITATI

 Intampina vizitatorii, raspunde la apelurile clientilor , la intrebarile si cerintele acestora cu amabilitate, intr-un mod profesionist .
 Gestioneaza calendarul biroului, programeaza intalniri si coordoneaza sedinte si evenimente .
 Mentine inventarul biroului verificand stocurile, comanda materialele necesare si monitorizeaza cheltuielile.
 Ofera suport in corespondenta de birou, redacteaza e-mailuri , scrisori, memouri atunci cand este necesar
 Gestioneaza corespondenta si livrarile, inclusiv pachetele, distribuindu-le catre destinatari potriviti.
 Coordoneaza calatoriile in scop professional ale angajatilor.
 Ajuta la introducerea datelor, arhivarea documentelor si pastrarea inregistrarilor pentru o documentatie precisa si ordonata.
 Sprijina activitatile de resurse umane, precum mentinerea inregistrarilor angajatilor si programarea interviurilor.
 Ofera suport in proiecte speciale si initiative ale Managerului General
 Respecta politicile si procedurile companiei, asigurandu-se ca reglementarile si standardele sale sunt respectate




APTITUDINI
 Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii
 Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris
 Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii.
 Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta.



Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email : [email protected]
[email protected]

Găsește candidatul ideal
Termenii și condițiile de pe site au fost actualizate. Detaliile complete sunt disponibile aici