Cautam administrator responsabil si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Acesta va fi responsabil de asigurarea unei bune desfasurari a mediului de lucru, oferind suport administrativ personalului si asistenta in sarcini variate. Candidatul ideal va avea abilitati excelente de comunicare, atentie la detalii si capacitatea de a gestiona mai multe sarcini eficient.
ROLURI SI RESPONSABILITATI
Intampina vizitatorii, raspunde la apelurile clientilor , la intrebarile si cerintele acestora cu amabilitate, intr-un mod profesionist .
Gestioneaza calendarul biroului, programeaza intalniri si coordoneaza sedinte si evenimente .
Mentine inventarul biroului verificand stocurile, comanda materialele necesare si monitorizeaza cheltuielile.
Ofera suport in corespondenta de birou, redacteaza e-mailuri , scrisori, memouri atunci cand este necesar
Gestioneaza corespondenta si livrarile, inclusiv pachetele, distribuindu-le catre destinatari potriviti.
Coordoneaza calatoriile in scop professional ale angajatilor.
Ajuta la introducerea datelor, arhivarea documentelor si pastrarea inregistrarilor pentru o documentatie precisa si ordonata.
Sprijina activitatile de resurse umane, precum mentinerea inregistrarilor angajatilor si programarea interviurilor.
Ofera suport in proiecte speciale si initiative ale Managerului General
Respecta politicile si procedurile companiei, asigurandu-se ca reglementarile si standardele sale sunt respectate
APTITUDINI
Experienta dovedita, competente avansate in utilizarea Microsoft Office Suite, abilitati organizatorice, atentie la detalii
Abilitati excelente de comunicare, atat in limba romana, cat si engleza, atat verbal, cat si in scris
Abilitati de gestionare a timpului, capacitatea a lucra in echipa si de a mentine o relatie excelenta cu clientii.
Atitudine pozitiva, adaptabilitate, creativitate dorinta de a invata si de a se dezvolta.
Daca esti interesat, trimite o scrisoare de intentie si un CV la urmatoarea adresa de email : [email protected]
[email protected]